Quote from Guest on 12 October 2008, 21:01Hur gör ni med tandborsten för övernattande gäster?
Magdalena Ribbing som är en dam med skinn på näsan och känsla för vad som är rätt och fel tipsar: http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=299&a=837124
Funkar det lika bra att ta hem ett förråd av des
Hur gör ni med tandborsten för övernattande gäster?
Magdalena Ribbing som är en dam med skinn på näsan och känsla för vad som är rätt och fel tipsar: http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=299&a=837124
Funkar det lika bra att ta hem ett förråd av des
Quote from Rasmus Olsson on 12 October 2008, 21:11Lite skrytvarning i frågan på DN.... kanske dags å ransaka sin kärlekstörst?
Lite skrytvarning i frågan på DN.... kanske dags å ransaka sin kärlekstörst?
Quote from Funbeat user on 12 October 2008, 21:11Hånglar jag med dem och vi kör tungvrickningar så kan de säkert använda min tandborste också.
Hånglar jag med dem och vi kör tungvrickningar så kan de säkert använda min tandborste också.
Quote from Jan Lundquist on 12 October 2008, 21:17Är det då du David som har ett helt batteri med olika tandborstar?
Är det då du David som har ett helt batteri med olika tandborstar?
Quote from Funbeat user on 12 October 2008, 21:20Mina använda hamnar i cykelvårdsbranchen.
Mina använda hamnar i cykelvårdsbranchen.
Quote from Rasmus Olsson on 12 October 2008, 21:47David, så du besudlar dina cyklar med andras tandtroll? Fu dig...
David, så du besudlar dina cyklar med andras tandtroll? Fu dig...
Quote from Funbeat user on 12 October 2008, 21:52Haha.. skönt småspydigt svar av MR. (t+)
Stina- var hittar man de designade tandborstarna??
(Nej nej NEJ. Men jag bara måste ha den med hajarna på..)
Haha.. skönt småspydigt svar av MR. (t+)
Stina- var hittar man de designade tandborstarna??
(Nej nej NEJ. Men jag bara måste ha den med hajarna på..)
Quote from Funbeat user on 12 October 2008, 21:54Jag tror att Karies och Bactus bara gömmer sig medans Borsten gosar med bissingarna.
Jag tror att Karies och Bactus bara gömmer sig medans Borsten gosar med bissingarna.
Quote from Funbeat user on 12 October 2008, 21:55Nelli ska ha den med apan på...
Nelli ska ha den med apan på...
Quote from Funbeat user on 12 October 2008, 21:57Nah, den kan du få om man måste köpa allihop.. 😉
Nah, den kan du få om man måste köpa allihop.. 😉