Quote from Funbeat user on 12 October 2008, 22:00Tack, var bor du?
Tack, var bor du?
Quote from Jan Lundquist on 12 October 2008, 22:05Nelli, på apoteket har finns Isas tandborstar 😉
Nelli, på apoteket har finns Isas tandborstar 😉
Quote from Funbeat user on 12 October 2008, 22:39Giraffen var coolast! (H)
Giraffen var coolast! (H)
Quote from Funbeat user on 12 October 2008, 22:42Flinar...nja hånglar gör jag gärna och länge...och det är dessutom bra för hälsan...att låna någons tandborste innebär att bakterifloran verkligen sprids vilket kan vara en riktigt dålig idé...då skippar jag det hellre ....men sen har jag ju läst en och a
Flinar...nja hånglar gör jag gärna och länge...och det är dessutom bra för hälsan...att låna någons tandborste innebär att bakterifloran verkligen sprids vilket kan vara en riktigt dålig idé...då skippar jag det hellre ....men sen har jag ju läst en och a
Quote from Funbeat user on 13 October 2008, 22:42Ta en snus så sticker Karies & Bactus på studs 🙂
Ta en snus så sticker Karies & Bactus på studs 🙂
Quote from Funbeat user on 14 October 2008, 12:52Har alltid med mig en tandborste i väskan. Man vet aldrig när man glömmer åka hem efter en trevlig kväll (H).
Har alltid med mig en tandborste i väskan. Man vet aldrig när man glömmer åka hem efter en trevlig kväll (H).
Quote from Funbeat user on 14 October 2008, 12:54Glömmer? Är det så illa...
Glömmer? Är det så illa...
Quote from Funbeat user on 14 October 2008, 13:11Heja Micke! En snus var ju det fräschaste förslaget hittills! (V) 🙂
Heja Micke! En snus var ju det fräschaste förslaget hittills! (V) 🙂
Quote from Funbeat user on 14 October 2008, 13:34Bruse, Försökte bara få det att låta bra 😉
Bruse, Försökte bara få det att låta bra 😉
Quote from Funbeat user on 14 October 2008, 13:36Det lät gôrbra!
Det lät gôrbra!