Quote from ellen olsson on 27 April 2008, 08:42Salomon rockar. Tyvärr är de dock ganska dyra. Crafts Elite Run Knickers verkar också rätt bra men jag har bara sett dem på bild.
Salomon rockar. Tyvärr är de dock ganska dyra. Crafts Elite Run Knickers verkar också rätt bra men jag har bara sett dem på bild.
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 08:53Just Salomon kikade jag lite på för att de var så grymt snygga. Kanske ska köpa dessa då...
Just Salomon kikade jag lite på för att de var så grymt snygga. Kanske ska köpa dessa då...
Quote from Lars Mörrby on 27 April 2008, 09:45Gillar Newline
Gillar Newline
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 10:08Jag har ett par Nike och ett par Newline... föredrar mina Newline (som jag dessutom har för mig var billigare)
Jag har ett par Nike och ett par Newline... föredrar mina Newline (som jag dessutom har för mig var billigare)
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 10:08Hur mkt pengar brukar ni lägga på ett par "löpartights" eller vad man ska kalla det?
Hur mkt pengar brukar ni lägga på ett par "löpartights" eller vad man ska kalla det?
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 11:51Är det oftast samma material oavsett tillverkare; eller skiljer det sig åt?
Är det oftast samma material oavsett tillverkare; eller skiljer det sig åt?
Quote from Lotta W on 27 April 2008, 13:24Jag har ett par 4-5 år gamla Newline som är väldigt smidiga och sköna att springa i, men som dessvärre börjar spricka i grenen. Mina några år nyare Newline är det värre med: betydligt osmidigare vilket jag inte alls gillar. I veckan hittade jag ett par fr
Jag har ett par 4-5 år gamla Newline som är väldigt smidiga och sköna att springa i, men som dessvärre börjar spricka i grenen. Mina några år nyare Newline är det värre med: betydligt osmidigare vilket jag inte alls gillar. I veckan hittade jag ett par fr
Quote from testuser5022 on 27 April 2008, 13:52Användandet av å, ä och ö gör att jag misstänker att du är hemma igen Christer. Snart får du shoppa tights på GBG-varvsmässan:D
Användandet av å, ä och ö gör att jag misstänker att du är hemma igen Christer. Snart får du shoppa tights på GBG-varvsmässan:D
Quote from Donald Isaksson on 27 April 2008, 14:37Jag köpte ett par Craft-tights på Intersport igår. Riktigt sköna, mjuka, rörliga & lätta.
Provsprang de idag o de va perfekt varma utan att bli vare sig fuktiga eller tunga..
Enda minuset var att de inte var helt tajta runt fotleden, iofs är jag väldigt
Jag köpte ett par Craft-tights på Intersport igår. Riktigt sköna, mjuka, rörliga & lätta.
Provsprang de idag o de va perfekt varma utan att bli vare sig fuktiga eller tunga..
Enda minuset var att de inte var helt tajta runt fotleden, iofs är jag väldigt
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 15:36Endura har fina tights.
Endura har fina tights.