Quote from Elias Engqvist on 28 April 2008, 15:55Tights är tighta, shorts är kortbyxor av fladdermodell..
Korvspad är klart!
Tights är tighta, shorts är kortbyxor av fladdermodell..
Korvspad är klart!
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 21:54Jag har länge haft lite fördomar mot Puma, men senast jag köpte tights blev det i alla fall ett par sådana (hellånga iofs). Jag är väldigt nöjd med dem, och snygga är de också om jag får säga det själv.
Sedan har jag ett par gamla Newline som också är br
Jag har länge haft lite fördomar mot Puma, men senast jag köpte tights blev det i alla fall ett par sådana (hellånga iofs). Jag är väldigt nöjd med dem, och snygga är de också om jag får säga det själv.
Sedan har jag ett par gamla Newline som också är br
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 12:40Christer,
Inte en till... (H)
Christer,
Inte en till... (H)
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 13:39Äääh, vilken tönt jag är då, som går omkring och kallar mina trikåer för shorts...
Äääh, vilken tönt jag är då, som går omkring och kallar mina trikåer för shorts...
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 14:07Jamen det finns ju short tights = shorts (alternativt cykelbyxor) och så finns det loose shorts = shorts
😉
Jamen det finns ju short tights = shorts (alternativt cykelbyxor) och så finns det loose shorts = shorts
😉
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 14:31Jo, jag vet ju det Ling Ling.. Men jag kan inte tänka mig att jag skulle säga trikåer. Även om det säkert heter så.
Jo, jag vet ju det Ling Ling.. Men jag kan inte tänka mig att jag skulle säga trikåer. Även om det säkert heter så.
Quote from Lars Mörrby on 29 April 2008, 14:55Fredrik - glöm inte LEX - utan den var YACC lite ofullständig.
Jag var i kontakt med dessa i mitten av 80-talet, men de kan nog ha haft några år på nacken redan då.
J-a Fredrik - nu ar jag tvungen att kika i bokhyllan. Lex och Yacc finns beskrivna i a
Fredrik - glöm inte LEX - utan den var YACC lite ofullständig.
Jag var i kontakt med dessa i mitten av 80-talet, men de kan nog ha haft några år på nacken redan då.
J-a Fredrik - nu ar jag tvungen att kika i bokhyllan. Lex och Yacc finns beskrivna i a
Quote from Elias Engqvist on 29 April 2008, 14:57Mitt sista inlägg (här) OT: YAT betyder "Yet Another TLA" 🙂
Mitt sista inlägg (här) OT: YAT betyder "Yet Another TLA" 🙂
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 17:29Jag skriver "tajts". Alla ord går inte att försvenska bra, men detta är ett sånt ord.
Jag skriver "tajts". Alla ord går inte att försvenska bra, men detta är ett sånt ord.
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 20:43Precis inhandlat tights... Nike, sitter perfekt (L)
Precis inhandlat tights... Nike, sitter perfekt (L)