Quote from Fredric Lagerström on 29 April 2008, 21:47Puh. Äntligen
Puh. Äntligen
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 21:49sääna krabben läget .??
sääna krabben läget .??
Quote from Funbeat user on 30 April 2008, 07:43Tights skulle jag nog också säga. Eller tigtha löparbyxor.
Tights skulle jag nog också säga. Eller tigtha löparbyxor.
Quote from Elias Engqvist on 30 April 2008, 08:22Löpartights brukar jag säga - sen kan man ju försvenska stavningen om man vill - det låter likadant ändå - eller hur Raz?
Löpartights brukar jag säga - sen kan man ju försvenska stavningen om man vill - det låter likadant ändå - eller hur Raz?
Quote from Funbeat user on 30 April 2008, 08:35Fint med tajtass.
Fint med tajtass.
Quote from Funbeat user on 30 April 2008, 13:49Absolut Christer! 🙂
Absolut Christer! 🙂
Quote from testuser5070 on 30 April 2008, 13:54Kan meddela att säsongen för långa tajts är officiellt slut IDAG! Sprang 12 km i innerstadshettan idag, kunde lika gärna haft en svart sopsäck runt benen. Äckligt.
Kan meddela att säsongen för långa tajts är officiellt slut IDAG! Sprang 12 km i innerstadshettan idag, kunde lika gärna haft en svart sopsäck runt benen. Äckligt.
Quote from Funbeat user on 30 April 2008, 14:17>säsongen för långa tajts är officiellt slut IDAG!
Nåja, det beror ju lite på både vilken klimatzon man befinner sej i, men även vid vilken tidpunkt man ger sej ut. Sent på kvällen kan det fortfarande vara kyligt, oavsett hur varm dagen varit.
Springer
>säsongen för långa tajts är officiellt slut IDAG!
Nåja, det beror ju lite på både vilken klimatzon man befinner sej i, men även vid vilken tidpunkt man ger sej ut. Sent på kvällen kan det fortfarande vara kyligt, oavsett hur varm dagen varit.
Springer
Quote from Funbeat user on 30 April 2008, 14:243/4-dels då?
3/4-dels då?
Quote from Funbeat user on 30 April 2008, 14:35På förra årets Stockholm Marathon (30 grader varmt och stekande sol) såg jag en kille före start som hade svarta hellånga tights och svart T-shirt. Det gjorde nästan ont bara att titta på honom.
På förra årets Stockholm Marathon (30 grader varmt och stekande sol) såg jag en kille före start som hade svarta hellånga tights och svart T-shirt. Det gjorde nästan ont bara att titta på honom.