Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELtisdagstråd igen
You need to log in to create posts and topics.

Naturligtvis kan man byta ut cykling mot löpning. Se bara till att kramas i samma proportioner. I cykling skall man kramas en gång för varje km, i löpning är det en kram för var tionde meter. Kramar kan sparas max två dagar.

Träningen ligger lite nere just nu - delvis pga det ganska nyblivna singellivet gav jag mig ut och sprang sådär en arton mil i skogen utspritt över tre dar, så nu har jag lite vila från träning pga en överansträngd fotled. Inte för att det inte var värt d

Går tiomila nu?

Träningen (löpning) går rätt ok. Just nu är det iofs träning i form av en tävlingsperiod på 2v. Efter det så tar maraträningen vid igen. Men va fasen... ska livet bara bestå av jobb, mat och träning? Nåt skoj däremellan måste det vara dags för snart!!

Jag cyklade på skogvägar idag i dryga 2 timmar sen cyklade jag vidare till Stora Mossen för lite "kolla vaden springning" 4 km och vaden var helt ok idag!

Totalt sett 52km cykling och 4km löpning. En bra dag tycker jag!

Träningen går ganska bra med undantag från att jag igår sprang 13 km utan att ha ätit något sedan lunch (tidsbrist) Det var ingen höjdare, resulterade i magkramp som mer eller mindre suttit i i ett dygn.. Ska aldrig mer springa på tom mage.

Tänkte kanske

Klart att du kan Linda, det enda som händer är att du och cykeln blir smutsiga.

Smutsig blev jag när jag sprang i leran igår också. Det blir nästan lite roligare då 🙂

Jag traner och star i! Har pa Mallis skiner solen och det blir nagra minuter ute varje dag!

Jessica.. alltsa jag har nagot att erkanna for dej! Vi har en massor med oss...

(L)

Men Silva, vad du retas med oss......som är och har det bra på Mallis medan vi andra får stå ut med grått och trist vårväder på vår enda lediga dag denna vecka :@

Idag ska jag för övrigt springa långpass tror jag, jag behöver två timmars fysisk hjärnavs