Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELtisdagstråd igen
You need to log in to create posts and topics.

Jaa, va gott o plocka fram denna galma tisdagstråd idag, det är ju tisdag!
Jag plockar ut innanfönstrena på verandan nu och det är så många goa grejjer som har samlats där inne under vintern. Och jag håller på o putsar o gnuggar o det
är en så dum arbetss

Jag njuter mest idag. Sitter ute på Askö i Trosa skärgård och har precis ätit lunch.
Ska snart ge mig ut på en promenad innan jag fortsätter städa undan resterna från mitt exjobbsförsök. Sen blir det pilla med data i några timmar men det är rätt kul det

Låter ju härligt Sara! Jag har vart o cyklat i dom trakterna, ja inte just i skärgården men i Vagnhärad och det där andra stället som jag rodnar av att
tänka på. 😉 Bodde på campingen i Höringsholm? tog färja sedan. Nae får gå o ta utsidan på fönstrena nu

skrattar...tar paus i arbetet och splear x-box med min kollega

Har just vart ute i Änggårdsbergen och sprungit mig en knippe rimligt tunga kortintervaller - roligare än så kan man inte ha på en tisdaglunch. Om man är själver.

Tog en jättemysig promenad och lyssnade efter fågel. Men dopp tror jag inte det blir. Dagens vattentemp 10.2 grader brr...

Paus i arbetet å spelar Xbox??!!... shit.. det skulle vara nåt här på mitt jobb... Vill se Alla goa Damer på lönekontoret hänga med på en sån aktivitet..

Annars tenderar det roligaste som händer här på jobbet vara när man får svar från IT avdelningen...

😀

här händer inget kul. Är i skåne och det säger allt...

Klart det händer grejer.. det har regnat och varit soligt om vartannat ;D