Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

För ett par år sen gick det en programserie på trean eller femman, där en tjej och en kille hjälpte singlar att bli bättre på att ta kontakt och få till en bra dejt. Det slog mig då vilken grej det vore att övningsdejta med folk som redan är i trygga och

Nä. Ungefär som att gå på lunch med nån tjej på jobbet. Trevligt men inte speciellt upphetsande.

Varför skulle det vara upphetsande? Och nej, det är inte som att gå ut på fika med nån från jobbet. Det var inte så jag menade.

Men att man är i en relation betyder väl inte att man är duktig på att dejta?

Jag har i allmänhet lite svårt för teaterövningar (blyg så in i skogen) så jag skulle nog floppa totalt är jag rädd.

Och sen undrar jag, finns det regler för hur en bra dejt s

Som radioamatör borde du ju ha ett försteg 😉
Typ så: allmänt utrop position dittandattan sitter jag o väntar... Å vips har du nån som tjoar willco!

Hehe, jag får väl ställa mig på torget och göra ett allmänt anrop då för på radion är det inte mycket aktivitet nu för tiden. 🙂

Jag trodde av rubriken att döma, att tråden handlade om att ha en dejt i t ex löparspåret, en träningsdejt helt enkelt...Jag träffade en kille för några år sedan via en dejtingsida och vi sprang tillsammans en gång i veckan i ett halvår. Vi träffades aldr

Trodde jag med, vilken optimal dejt det vore (H:)

Jag läste det också som att ha ett träningstillfälle som en date.

Att träna på att date:a verkar.. som ett ännu större spel för galleriet än vad en riktig date är.

På en riktig date måste man ju försöka göra sitt bästa för att få motparten intresserad.

Jag kan bara intyga att det ÄR optimalt.