Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 12:09Ja nafsa är rätt mysigt...
Ja nafsa är rätt mysigt...
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 14:04hum...är inte en första kyss som det klassiska stycket Bolero....et evigt omtag och trevande som blir innerliggare och häftigare eskalenrande...och avslutas i ett skönt crechendo efter 14 minuter....(snackar vi om kyssen alltså)
Ingen människa kysser so
hum...är inte en första kyss som det klassiska stycket Bolero....et evigt omtag och trevande som blir innerliggare och häftigare eskalenrande...och avslutas i ett skönt crechendo efter 14 minuter....(snackar vi om kyssen alltså)
Ingen människa kysser so
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 14:06Mika, jag tycker är kanon att du sammankopplar mig med din drömkyss.
Fortsätt med de positiva affirmationerna 😀
Mika, jag tycker är kanon att du sammankopplar mig med din drömkyss.
Fortsätt med de positiva affirmationerna 😀
Quote from Jan Lundquist on 9 September 2008, 22:46Hans, vilken enkät? Har jag missat något?
Hans, vilken enkät? Har jag missat något?
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 22:50Kysso-08! Jordens roligaste statistiska undersökning. I den ska vi män (Hans) ta reda på om och hur du vill bli kysst. Askul!
Kysso-08! Jordens roligaste statistiska undersökning. I den ska vi män (Hans) ta reda på om och hur du vill bli kysst. Askul!
Quote from Jan Lundquist on 9 September 2008, 22:51Jag vill hellre provkyssas än svara på frågor.
Jag har liksom svårt att definiera en bra kyss. Det är så mycket mer liksom än själva kyssen.
Jag vill hellre provkyssas än svara på frågor.
Jag har liksom svårt att definiera en bra kyss. Det är så mycket mer liksom än själva kyssen.
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 22:51ohhh Stina!
har du missat min enkät. Här kommer den i repris.
Jag samlar in data till söndagkväll.
Kom igen nu ge ett bidrag.
😡PS för att göra en lång historia kort:
alt 1: mer tunga
alt2: mindre tunge
______________Oki, träningsdejter var ämnet.
N
ohhh Stina!
har du missat min enkät. Här kommer den i repris.
Jag samlar in data till söndagkväll.
Kom igen nu ge ett bidrag.
😡
PS för att göra en lång historia kort:
alt 1: mer tunga
alt2: mindre tunge
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 22:52Mica,
anar jag ett visst inslag av ironi......
:-O
Mica,
anar jag ett visst inslag av ironi......
:-O
Quote from Jan Lundquist on 9 September 2008, 22:53Jaha, ämen så där konkret går inte att vara. Det är liksom tillfället som gör tjuven eller vad man ska säga..
Ibland är liksom pang på rödbetan det enda raka. Ibland kan det vara mer av utforskande karaktär s a s.
Jaha, ämen så där konkret går inte att vara. Det är liksom tillfället som gör tjuven eller vad man ska säga..
Ibland är liksom pang på rödbetan det enda raka. Ibland kan det vara mer av utforskande karaktär s a s.
Quote from ellen olsson on 9 September 2008, 22:55Tunga är rätt gott men det var länge sedan jag åt det.
Tunga är rätt gott men det var länge sedan jag åt det.