Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Lägg det under nåt stentråkigt som "Det sämsta med hösten" så är det ingen "utomstående" som läser.

Det tror jag inte! Om den som äger denna sida ser hu r stort intresse den ev skulle kunna ge, förstår även de som investerar i reklamplatser att detta forum är lönsamt. Att det samtidigt ger oss en ventil att diskutera saker som kanske ibland kan te sig l

och statistiska data för kommande intimungänge 🙂

Glömde den!!! Sorry Hans, men absolut ska dett ligga till grund för vår nästa Doktorsavhandling. Typ, med namnet: Abhandlung erotisch kompendium für stimulans aus Mädschen, eller ngt liknande, vem vet vi blir kanske Malenas arvtagare med egen TV-kanal och

Tråden får heta: Sport & smek

aoouuu
doktorsavhandling
now we´re talking

Japp! Det räcker inte med motorer, nu kör vi vi Ph D och Ms Sc M and E! Shit vilka fynd för vetenskapen vi är, hö hö som vår Lönnfete vän säger.

mmmmm
nu ska jag lägga mig och drömma om Abhandlung.....
🙂

Bra Hans! En utvilad hjärna fungerar mycket bättre. Jag kör igång en tråd om "sport & smek" Ciao!!

Nu är den till slut startad! Den ultimata rådgivningsdiskussionen! The really real Sport och smek! Sök upp den och vi kan diskutera diverse spörsmål!
MVH Micke