Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Elin ... och tja, alla ni andra med för den delen jag är inte petig, jag kan tänka mig at ställa upp och dels förbättra er träning och dels att dejta. Jag kan ligga några meter framför i mina tajtaste löparshorts och motivera er till bättre prestationer.

....eller efter i samma shorts ..... kommsi, kommis - det kommer bli PB på sträckan 😉

Hur skulle det förbättra min träning?

"Ja vart går gränsen för singelskapet egentligen? När man träffas ett visst antal gånger per vecka? När man sovit sked? När man träffat föräldrarna? "

Det där skulle jag också vilja ha svar på.

Men David: Är man någonsin helt nöjd?

Älegård verkar vara det.

Gränsen för singelskapet går väl när båda vill vara monogama... fast sen vet jag ju inte hur det funkar i poly och öppna förhållanden.

Carina,
jag är öppen för förslag och ingenting är omöjligt som Gunde säger 😉

Håkan, jag tror David P e lite gramse för du inte jagar honom i dina fabulösa shorts!!

Jerry, varför inte en visning av löparspåren i Ursvik? Jag har iofs sprungit i några av dom spåren så om det inte funkar (om tränigsdejt inte är något bra) så hittar jag ju hem själv! Ganska praktiskt, eller hur!? 🙂

hmpf... jag tycker inte att jag gör annat än träningsdejtar, för inte leder det någon vart i alla fall. (#)

Å andra sidan ger övning färdighet!