Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Nu utökar vi vår nya plattform för träningsprogram med program av Malin Ewerlöf! Programmen riktar sig till dig som ska springa Stockholm Marathon i år och finns i tre olika varianter, beroende på vilken måltid du strävar efter.

Förstår inte hur grupp-coachning kan fungera, såvida inte alla deltagare är ungefär lika gamla, lika vältränade och har ungefär samma genetiska profil (åtminstone vad gäller återhämtningsförmåga och skaderisk).

Tänker jag alldeles fel?

Mvh,

/B.

Hej, kul med en fråga!

De som deltar i programmet får genom detta möjlighet att ställa frågor till coachen. Coachen samlar ihop frågorna från deltagarna och ger svar som ska tillfredsställa både den som frågade men även ge värdefull information till övr

Å varför ligger denna tråd överst på min sida? Har gått in i den och klickat på att jag inte är intresserad, då ändras knappen till att bli OK, vadå Ok? Hjälper dessutom inte att trycka på dessa, tråden hamnar ändå överst på min sida. HALLÅ!!!

Vi tycker det är viktigt att ha en kanal ut till alla medlemmar där vi skriver om viktiga/stora nyheter från FunBeat. Därför har vi valt att den informationen inte är valfri. Vi har lyft ut en del annat till separata grupper, t.ex. Tävlingar. Men just den

Gruppcoachning ger:
- Genomtänkt och proffsigt program som passar många
- Kontakt med kompetent coach när frågor uppstår
- Pepp och diskussion i gruppen
- Mycket lägre pris än individuell coachning

Gruppcoachning ger inte:
- En-till-en coachning.
- Hål

Fast skulle man inte kunna dölja den från förstasidan om man markerar den som ointressant?

Förstår att vissa saker av affärsmässiga skäl (sponsor/reklamavtal) måste ligga synligt för alla, men de efterföljande kommentarerna borde kunna tas bort, tycker jag. Som just detta inlägg.

Vi ska fundera över hur vi kan förbättra detta. OBS att inlägget bara ligger överst idag. Imorgon börjar det falla längre ner. (Edit: Nu har vi fixat så att man kan dölja inlägg genom att markera ointressant)

Lite intressant med ett så kort program, 12 veckor. Det borde snarare kallas formtoppningsprogam. För 3 månader innan loppet ska ju träningen, i princip, vara klar! Men självklart är det en viktig del i träningen.

12