Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Låter bra att det jobbas på 🙂
Själv upplever jag mest problem med att gps:en i tid och otid inte håller.
I stort sett alla pass jag försökt logga i realtid, alltså vid promenader/jogg, så går det mellan 10-15min, sen så stänger appen ned. Vad beror det

Lite mer information, eller livstecken åtminstone, vore trevligt ja.

Jag hoppas förstås att tystnaden beror på att det jobbas intensivt, men visst känner man sig lite övergiven med sina felmeddelanden.

har de inte svaret på andra tråder så sent som den 24 aug ang nyhetsflöde? det var bara 5-6 dagar sedan.

Hej!

Vi försöker hålla er uppdaterade och informerade kontinuerligt. Tyvärr har vi inga positiva nyheter att komma med. Servermiljön är uppgraderad, TLS har uppgraderats, och vi har lagt till SSL. Nyhetsströmmen är fortfarande ett problem.

Vi har ett ut

Alla nyheter är nyheter, då vet vi i alla fall att ni lever och försöker 🙂
Det är lättare att vara tålmodig när man vet att det händer något, vad som helst.

Just så.

håller med...

Bra Jonathan! Tack för uppdatering. Nyhetsflödet fungerar dock i Appen!

Nu har mitt Premium-abonnemang kopplats ur också. Håller tummarna för att allt löser sig snart. Kör via webben även på telefonen, blir inte helt på god fot med appen, den ger inte samma överblick.

Jag får inte längre över mina filer till Funbeat från Garmin (txc, fit)? Någon mer som har detta problem?