Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Ja, som det är nu är det varken snyggt eller praktiskt.

Ja, för mig har mittenkolumnen också blivit jättesmal. Kör Firefox.

Mycket bättre läsbarhet idag.
Enda som fortfarande är lite opraktiskt är på "Hem" (dvs startsidan) där jag tror att det tidigare var 4 kolumner så att mina valda sectioner låg i tredje kolumnen istället för som nu nedanför reklamen i kolumn 3 (tror reklam

Ja det är rutor som är för små för innehållet och allmänt trångt och text som försvinner ...

Tack för all input!

Vi jobbar på att bredda mittenkolumnen och fixa alla småfel som uppstått.

För att skicka screenshots och mer utförlig feedback nås vi enklast på support@funbeat.se.

Med vänlig hälsning,

Jonathan

Tack för info! 🙂

Kanske fel läge/plats för förbättringsförslag nu när ni har fullt upp med uppdateringen, men vore grymt att kunna ändra skala på diagram! T.ex. drunknar/förstörs hela tempoplotten om man haft ett stopp mitt i passet. Gäller puls/kadens/hastighet också.

Ja det där med upplösningen borde det finnas en algoritm för.

Sedan några dagar kan jag inte se mina vänners kalender på webben. När jag klickar på kalender i vänstermenyn blir sidan blank. Min egen kalender går bra att se. Är det här något som kommer att fixas?

Hej!

Ja. Vi håller på att förbättra säkerheten på sidan och då påverkades tyvärr också möjligheten att se varandras kalendrar. Vi jobbar på att lösa problemet.

Med vänlig hälsning,

Jonathan