Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Vi uppdaterar webbsidan på måndag den 15 oktober mellan 12:00 och 18:00. Under den tiden kan du inte nå hemsidan. Appen fungerar för träning, men kan under en tid inte nå servern och lägger då dina pass på synkroniseringskö.

Spännande! Är det något som vi användare kommer att märka eller är det bakom kulisserna som det händer saker?

Det låter ju toppen i de fall en navigerar via hemsidan på mobilen. Hur blir det med utrymmet när en använder en dator med lite större skärm, kommer en del av allt tomrum att fyllas då? Att titta i kalendern på en extern skärm med någorlunda vettig upplös

Kommer den att dela passen på facebook?

Första intrycket är kalas! Sidan laddar avsevärt snabbare. I like!

Härligt! Hjälp oss hårdtesta så försöker vi fixa allt eftersom.

Tack för ni fortsätter utveckla sidan <3

Tack! Lördag och söndag är osynliga i kalendern. Kanske ni gör en satsning på vardagsmotion? 😉

Nu ser man flödet och sidan verkar ladda snabbare ???? Det enda jag märkt är att diagrammen trycks ihop på min mobil, så texten överlappar varandra och jag kan inte zooma ut. Sen ligger menyn, som tidigare låg till vänster, numera högst upp. Så jag måste

Allt fungerar snabbare, import från Garmin som uppdatering av sidor. Bara grafernas rubriker som ligger ovanpå varandra, typ Puls,