Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Detta blev INTE bra!

Mittenkolumnen där allt ska visas är så smal att man får en scrollbar längst nere i t ex kalendern. Går det att bredda den lite så man åtminstone ser hela veckan på en gång?

@jerker Du får gärna vara lite mer specifik så att vi kan avhjälpa det du inte gillar.

Det är inte en så praktiskt bredd på ytan som ska visa saker, jag hoppas det är den ni ska fixa för så här ser det ut hos mig just nu t ex:

BILD:http://i243.photobucket.com/albums/ff148/LadyG_photo/bredd_zpsqwlyqhmr.jpg

Väldigt mycket döyta vid sidorna,

Allt på en enda rad, riktigt dålig layout. Förut fick man en överblick nu som nu gått helt förlorad. S. Användbarheten är nästan helt borta. Även denna trxt hamnar i en enda lång rad, lika dåligt det.

@Annica Är detta inte som tidigare? Vi har behållit 1080px vilket är detsamma som förut. Allt i mindre format bör se bäätre ut, men i större format ska det inte vara någon skillnad.

@jerker Tittar du på en mobilskärm? På dator bör det se likadant ut som tidigare.

Ja, varför skilja på det. Blir enbart krångligt.

Jag saknar mina träningsmål som låg till höger. Med önskvärt och uppnått. 🙁

@jerker Många tycker att texter och bilder blir väldigt små på mobiltelefonen, därav behov av en responsiv sida som anpassar sig efter formatet på skärmen. Men smaken är delad och jag förstår att du hellre sett sidan som tidigare?