Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenUtmaningen
You need to log in to create posts and topics.

Jag har tyckt att det är så kul att följa "denna" tråden på ND så ja g kan inte låta bli att gå med här också!
Varkligen spännande koncept det här med grupputmaning och gruppmål.

Mitt mål för denna veckan blir samma mål som jag håller varje vecka här på

Lycka till! Nu hamnade vi mycket närmre halva veckomålet också, trots att jag lagt till dina minuter där 😉

Såå...nu har jag varit på 1 timmes promenad...tycker synd om dig Denize för det var helt underbart ute. Skulle visst bli liknande imorgon så du får ta en promenad då ist.

jag fick en promenad (halvt) till vårdcentralen och till affären med lite omvägar också hem... Men den hade ju inte den där fina känslan av en riktigt promenad =P Jag hoppas att vädret håller i sig!

Nu hittade jag grupp målet för den här utmaningen 🙂 Tycker att gemensamma mål e väldigt bra för motivationen. Måste nog ta ett par minutrar på motions cyckeln nu.

Tror också att ett gemensamt mål hjälper... Då har man ansvar gentemot andra =)

Idag ska ja ta o hoppa lite hopprep, och troligen en lite promenix oxå.

61 min gjorda, 60 inplanerade och 29 återstående som fixas troligen idag. Innan söndag iallfall 🙂

bra, nu börjar det likna nåt... Jag har fortfarande punktering så jag ska dra upp oss en hel del idag genom promenader... å andra sidan skippade jag morgonpromenaden eftersom jag ändå ska gå till skolan nu ju.

Vi ligger på 70%! Det är bra för att vara fr

Jag har inget mål för Annika heller?