Quote from Bjarne Lewin on 2 November 2006, 10:01Jag har tyckt att det är så kul att följa "denna" tråden på ND så ja g kan inte låta bli att gå med här också!
Varkligen spännande koncept det här med grupputmaning och gruppmål.Mitt mål för denna veckan blir samma mål som jag håller varje vecka här på
Jag har tyckt att det är så kul att följa "denna" tråden på ND så ja g kan inte låta bli att gå med här också!
Varkligen spännande koncept det här med grupputmaning och gruppmål.
Mitt mål för denna veckan blir samma mål som jag håller varje vecka här på
Quote from mårten jansson on 2 November 2006, 10:24Lycka till! Nu hamnade vi mycket närmre halva veckomålet också, trots att jag lagt till dina minuter där 😉
Lycka till! Nu hamnade vi mycket närmre halva veckomålet också, trots att jag lagt till dina minuter där 😉
Quote from Sebastian Magnusson on 2 November 2006, 13:44Såå...nu har jag varit på 1 timmes promenad...tycker synd om dig Denize för det var helt underbart ute. Skulle visst bli liknande imorgon så du får ta en promenad då ist.
Såå...nu har jag varit på 1 timmes promenad...tycker synd om dig Denize för det var helt underbart ute. Skulle visst bli liknande imorgon så du får ta en promenad då ist.
Quote from mårten jansson on 2 November 2006, 14:32jag fick en promenad (halvt) till vårdcentralen och till affären med lite omvägar också hem... Men den hade ju inte den där fina känslan av en riktigt promenad =P Jag hoppas att vädret håller i sig!
jag fick en promenad (halvt) till vårdcentralen och till affären med lite omvägar också hem... Men den hade ju inte den där fina känslan av en riktigt promenad =P Jag hoppas att vädret håller i sig!
Quote from Funbeat user on 2 November 2006, 16:49Nu hittade jag grupp målet för den här utmaningen 🙂 Tycker att gemensamma mål e väldigt bra för motivationen. Måste nog ta ett par minutrar på motions cyckeln nu.
Nu hittade jag grupp målet för den här utmaningen 🙂 Tycker att gemensamma mål e väldigt bra för motivationen. Måste nog ta ett par minutrar på motions cyckeln nu.
Quote from mårten jansson on 2 November 2006, 17:00Tror också att ett gemensamt mål hjälper... Då har man ansvar gentemot andra =)
Tror också att ett gemensamt mål hjälper... Då har man ansvar gentemot andra =)
Quote from Elin Rimhagen on 3 November 2006, 06:59Idag ska ja ta o hoppa lite hopprep, och troligen en lite promenix oxå.
Idag ska ja ta o hoppa lite hopprep, och troligen en lite promenix oxå.
Quote from Elin Rimhagen on 3 November 2006, 07:0161 min gjorda, 60 inplanerade och 29 återstående som fixas troligen idag. Innan söndag iallfall 🙂
61 min gjorda, 60 inplanerade och 29 återstående som fixas troligen idag. Innan söndag iallfall 🙂
Quote from mårten jansson on 3 November 2006, 08:51bra, nu börjar det likna nåt... Jag har fortfarande punktering så jag ska dra upp oss en hel del idag genom promenader... å andra sidan skippade jag morgonpromenaden eftersom jag ändå ska gå till skolan nu ju.
Vi ligger på 70%! Det är bra för att vara fr
bra, nu börjar det likna nåt... Jag har fortfarande punktering så jag ska dra upp oss en hel del idag genom promenader... å andra sidan skippade jag morgonpromenaden eftersom jag ändå ska gå till skolan nu ju.
Vi ligger på 70%! Det är bra för att vara fr
Quote from mårten jansson on 3 November 2006, 08:53Jag har inget mål för Annika heller?
Jag har inget mål för Annika heller?