Quote from Mikaela Hedberg Andersson on 3 November 2006, 10:09Åh. Glömde det.. 🙂 200 minuter får räcka denna vecka, är lite förkyld. 🙁
Åh. Glömde det.. 🙂 200 minuter får räcka denna vecka, är lite förkyld. 🙁
Quote from Bjarne Lewin on 3 November 2006, 10:54Och jag ska cyckla till skkomakaren och hämta mina lagade skor! och så ska jag göra min sjukgymnastik:) idag! Men det blir bara ett litet putt uppåt
Och jag ska cyckla till skkomakaren och hämta mina lagade skor! och så ska jag göra min sjukgymnastik:) idag! Men det blir bara ett litet putt uppåt
Quote from mårten jansson on 5 November 2006, 10:17Mätaren där ute tar jättelång tid att ändra sig för mig, men när jag trycker på den står det att vi har nått vårt gruppmål! 102%! Det betyder ju inte att alla har nåt sitt eget men åtminstone har vi lyckats tillsammans. Hur har det gått för er denna vecka
Mätaren där ute tar jättelång tid att ändra sig för mig, men när jag trycker på den står det att vi har nått vårt gruppmål! 102%! Det betyder ju inte att alla har nåt sitt eget men åtminstone har vi lyckats tillsammans. Hur har det gått för er denna vecka
Quote from Bjarne Lewin on 5 November 2006, 15:42Jag är i mål:))))
Jag är i mål:))))
Quote from Elin Rimhagen on 5 November 2006, 16:28Har äntligen tagit mig i mål 😀
Har äntligen tagit mig i mål 😀
Quote from Funbeat user on 5 November 2006, 16:51åh jag gick 270 min denna veckan *glad* men 150 får nog bli målet för nästa vecka oxå ändå tror ja,, e bättre att börja lung o sen allt som blir över är bra 🙂
åh jag gick 270 min denna veckan *glad* men 150 får nog bli målet för nästa vecka oxå ändå tror ja,, e bättre att börja lung o sen allt som blir över är bra 🙂
Quote from Mikaela Hedberg Andersson on 5 November 2006, 17:54Jag klarade mig! 🙂
Och nu ska jag till gymmet en sväng så det blir lite extra.
Jag klarade mig! 🙂
Och nu ska jag till gymmet en sväng så det blir lite extra.
Quote from mårten jansson on 5 November 2006, 18:17Vad härligt när det går så bra för alla!
Vad härligt när det går så bra för alla!
Quote from Fredrik Borgström on 5 November 2006, 22:20Jajamen! Det funkade bra denna veckan oxå. Idag var det dock segare än vanligt, men tar man sig bara utanför tröskeln känns det mycket bättre. Undrar om man kan skylla på gråväder och mörker????! 🙂
Jajamen! Det funkade bra denna veckan oxå. Idag var det dock segare än vanligt, men tar man sig bara utanför tröskeln känns det mycket bättre. Undrar om man kan skylla på gråväder och mörker????! 🙂
Quote from Sebastian Magnusson on 6 November 2006, 07:57Jag klarade mig inte riktigt. Hade 24 minuter kvar. men det blev helt fel förra veckan och det är väl sånt som händer. Jag tar nya tag denna vecka. Grattis till er som lyckades med veckomålet!
Jag klarade mig inte riktigt. Hade 24 minuter kvar. men det blev helt fel förra veckan och det är väl sånt som händer. Jag tar nya tag denna vecka. Grattis till er som lyckades med veckomålet!