Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Fredda är helt klart svag i psyket

Tack!

Jag är supernöjd, jag klarade det! 🙂

Som blåbär jag är så ville jag ju testa distansen, se vad jag gav mig in på och Växjö marathon är perfekt för det om man inte testat och är lite osäker. 8-varvsbana, flackt och trevlig miljö att springa i. Bra

Mycket imponerande Lady G! Det är nästan så man blir sugen på att testa nästa år. Tidigare har jag som mest sprungit 10km, men i går blev det 14..

Det är helt klart värt det, det är ju aldrig särskilt långt till funktionärerna om man måste bryta. På det viset är det perfekt att börja med Växjömaran, dessutom har man haft hela sommaren på sig att köra långpass på så då kan man komma dit väl förberedd

G R A T T I S, lady! BILD:http://kattforum.se/images/smiles/champisf.gif
Super-duper-mega-bäst jobbat!

Stort grattis, Lady!!! Bra kämpat, och hoppas att Dina blåsor läker snart, så Du kan ut och kämpa vidare.

Grattis Lady, och alla andra med! Jättebra jobbat!

Grattis Lady G + er andra! Dock tycker jag det är extra frestande att bryta när man joggar förbi målet med sina wienerbröd och kaffeångor. Fast nog är det en bra premiärmara. Och en bra mara att sätta rekord på, putsade mitt med nästan exakt 20 minuter. I

Jan-Erik,

håller med till 100%. Så grymt skönt att slippa backar sista varvet, hade det kommit en rejäl backe med tre kilometer kvar hade jag fått kramp, det är jag säker på. Den lilla kullen efter man sprungit under Teleborgsvägen bort från Växjösjön, d

Grattis alla som sprang!
Jag är grymt imponerad av Lady G som gått från 10km till marathon på 5 månader!

Hur var det att springa 8-varvsbana? Verkar som om de flesta tyckte att det var bra, men blev det inte långtråkigt? Själv tröttnar jag om jag ska sp