Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning - Lopp och tävlingarVäxjöloppet
You need to log in to create posts and topics.

12

http://www.vaxjoloppet.nu/

För 41:a året i rad är det dags för årets löparfest den 1 maj. Växjöloppet erbjuder något för alla. Vare sig du är motionär eller tävlingsmänniska, gammal eller ung så finns det en sträcka som passar dig. Vill du tävla tillsamm

börjar dra ihop sig. genrepet inför gbg varvet. hoppas ngn mer än jag från fb ska springa:-)

Börjar nästan fundera på att springa detta loppet. är ju inte så dyrt. enda är att ta sig från Jönköping till växjö. Kanske kan få med en kompis. vore bra att veta hur man ligger till inför göteborgsvarvet....

så tänkte jag med. klart du ska vara med 🙂
mycket grus och flakt så det är perfekt sen ger vi järnet den 17

Oj hade mycket felstavningar i det förra jag skrev. Var inte riktigt nykter så nu skriver jag mer förståligt hoppas jag 🙂

Ja det verkade vara väldigt bra underlag och som gjort för bra tider.
Verkar ju inte vara så trångt heller eftersom det inte är s

Hej!
Har anmält mig till 21 km motion men knäna håller inte. Är det någon som vill överta min nummerlapp, hör av dig med ett meddelande här på fb.

mvh
Daniel

På den banan sprang jag min första mil ihop med farsan. Det var utom tävlan, sen upprepade jag samma mil ett par dagar senare under Växjöloppet. Fina minnen...

Så besviken på min tid:-( men får skylla mig själv. två stora misstag. Man ska inte gå lägga sig kl 03.00 kvällen innan. sen vara katig nog att starta sist och tro man kan springa ikapp alla utan att det kostar något. kändes som jag sprang 15 km på en höj

Ajdå tråkigt att du blev besviken på din tid. personligen är jag riktigt nöjd med min. Skulle bara ta mig runt under 2h och om det gick bra 1:45. inte sett tiden än men ca 1:36 gick det på vilket är grymt bra för mig 🙂 Tror jag har min klack att tacka f

Hej!
Jodå, jag hade hyrt in hela familjen åt dig. 1.36 är jättebra!

12