Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELVad går ni igång på?
You need to log in to create posts and topics.

Finns väl ingen sån här tråd, även om "singel-medlemmar"-tråden ger vissa hänvisningar.
Bara en lite frågeställning(för att jag är en nyfiken jävel) om vilken typ av person ni faller för, både yttre och inre attribut.

(L)

Själv faller jag nog mest för

1) Någon som står för vem han är och sina åsikter
2) Självständig
3) Spontan
3) Gillar att träna (alltså ingen soffpotatis)
4) Har lätt till skratt
4) Plus om han är lång

Aha...detta var också en kul tråd...Helena...med dina 184 förstår jag att du går igång på di långa!

Utan bestämd ording går jag igång på:

Starka (mentalt) självständiga kvinnor med driv och initiativ.

Vältränade tjejer gärna långa och slanka gärna me

Jag kopierar mitt inlägg från "nu får"-tråden:

"Killar som jag kollar på två gånger har något intressant att berätta utöver en välformad kropp och ett välslipat intellekt. Hel och ren är ju självskrivet och ett hyfsat bordsskick. Utseende och stil utöver

"Vad sägs om kåt, glad och tacksam"
mitt favoritcitat när man börjar grotta ner sig i kravspecar kring hur ens tilltänkta ska vara 😀

För min del räcker det om hon har humor, är smart, ser bra ut och har samma positiva grundsyn på livet som jag har. Så l

Håkan, "det där" kan inga ingenjörer förklara. Förmodligen inte heller filosofer.

Faktor x gillade den...Precis den letar jag efter, med någon ....

Ingetgörer vet inte en jota...alla i min famil är civil inget gör er ,,, tackka vet jag oss humnaistekonomer:D

Stina,
antagligen inte men det blev i alla fall ett greppbart koncept för honom när han tänkte på "det där" som ett X i en ekvation. Något okänt som är avgörande för att ekvationen ska gå ihop...

alla sätt är bra utom de dålig 😀

Magnus,
håller med, "vi

Jag är ingenjör och jag vet några saker(t+)

Inte för att jag är ingenjör men är inte den där ekvationen fel?

Den borde väl vara :
attraktion=x*(f1+f2...+fn)

dvs lägg till hur många faktorer du vill men om x saknas (=0) så slutar attraktionen på noll iallafall.