Quote from Funbeat user on 26 September 2008, 22:24Samma som de flesta fredagar. Och torsdagar. Och tisdagar. Och alla dagar i veckan. Pillar med datorn lite. Äter lite när jag blir hungrig. Tja, det är det hela.
Samma som de flesta fredagar. Och torsdagar. Och tisdagar. Och alla dagar i veckan. Pillar med datorn lite. Äter lite när jag blir hungrig. Tja, det är det hela.
Quote from Funbeat user on 26 September 2008, 22:31Anna Z, har du varit på dejt och fått blommor?
Anna Z, har du varit på dejt och fått blommor?
Quote from Funbeat user on 26 September 2008, 22:35Ikväll tjötar jag med lite polare på msn, dricker Coca Cola Zero, och ska bestiga min motionscykel för en kvällstur. 🙂
Ikväll tjötar jag med lite polare på msn, dricker Coca Cola Zero, och ska bestiga min motionscykel för en kvällstur. 🙂
Quote from Funbeat user on 26 September 2008, 22:37Helena,
Ja det var visst det. Trodde inte att det var så seriöst. Det var trevligt, men det var ju inte Han dårå. Inte han heller.tsssk...
Helena,
Ja det var visst det. Trodde inte att det var så seriöst. Det var trevligt, men det var ju inte Han dårå. Inte han heller.
tsssk...
Quote from Camilla Höög on 26 September 2008, 22:51Laddar inför Lidingöloppet med pizza och öl 🙂
Dags för lite chips nu som avslutning. Sedan bums i säng för att gå upp igen vid 0500.
Laddar inför Lidingöloppet med pizza och öl 🙂
Dags för lite chips nu som avslutning. Sedan bums i säng för att gå upp igen vid 0500.
Quote from Lotta Lindström on 26 September 2008, 23:02Jag har varit kulturell som attan ikväll. Fick en fribiljett till "Skapelsen" av Joseph Haydn i Berwaldhallen och är helt förundrad. Har aldrig varit på något sådant förut men det var sååå häftigt. Det här kommer jag leva på länge. 🙂
Jag har varit kulturell som attan ikväll. Fick en fribiljett till "Skapelsen" av Joseph Haydn i Berwaldhallen och är helt förundrad. Har aldrig varit på något sådant förut men det var sååå häftigt. Det här kommer jag leva på länge. 🙂
Quote from Funbeat user on 26 September 2008, 23:05Trist Anna at det inte var Han:(
Trist Anna at det inte var Han:(
Quote from Funbeat user on 26 September 2008, 23:51Sitter och spelar Warhammer Online.
Mest för att jag är pank och spritlös. ^^
Sitter och spelar Warhammer Online.
Mest för att jag är pank och spritlös. ^^
Quote from Funbeat user on 27 September 2008, 03:44Sitter nu nyss hemkommen från Stadt 30+ lite lagom drucken och still singel...
Sitter nu nyss hemkommen från Stadt 30+ lite lagom drucken och still singel...
Quote from Fredric Lagerström on 27 September 2008, 08:01Jag och min dotter var hos min pappa och hjälpte han med lite grejjer. Satte upp nytt duchdrapperi bla och försökte fixa några saker på hans dator. Jag gick och lade mej tidigt men stördes sedan ett bra tag av dotterns "knapper, knapper,knapper" på tangen
Jag och min dotter var hos min pappa och hjälpte han med lite grejjer. Satte upp nytt duchdrapperi bla och försökte fixa några saker på hans dator. Jag gick och lade mej tidigt men stördes sedan ett bra tag av dotterns "knapper, knapper,knapper" på tangen