Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Fredagkvällen ägnade jag mig bizarrt nog åt att ligga under täcket i TV-soffan och skräckslaget glo på sovrumslampan som slår på och av sig av alldeles sig själv (slog på sig två gånger och slog av sig en gång). Det är nog bara något som glappar i kontakt

Ikväll tror jag bestämt att jag ska sända lite radio 😀

Oh, läskiga lampor... Bodde 3 år i en lägenhet där taklampan i vardagsrummet levde sitt eget liv. Dock bara om jag hade knäppt på den. Mycket irriterande i längden.

Fredagskvällen tillbringades med en kompis smaskades tacos och drickandes corona med lime 😀 mmmm sweet.

Katarina, du ska nog inte hyra Omen-filmerna innan du fixat lampan tror jag.....

Låtta: Visbys krogliv så här på hösten, ere samma prospects ute som alltid eller?

Anna: fin blombukett på dejten, låter lite overkill från killens sida tycker jag.
Var det en första, andra, tredje dejt?

Nu har det visserligen varit lördagskväll, men jag pillade ihop en inköpslista. Blir lite nya cykeldelar på min räser snart. Ram som bättre passar mina kroppsliga proportioner och behov, och som dessutom minskar totalvikten på cykeln med nästan ett kg.

D

Åhh inte prata om Visbys krogliv! Jag saknar det massor... 🙂

Jag var i globen på ladysnight o dreglade över Stormare Stenmark o Hjelt!
Det var en härlig show o god mat o dryck!!!
Men dryga 6000 tjejer som sedan dreglade över David da Silva som DJ....
hmmm hade ingen chans alls!!!!!

Och jag är nästan hes idag för jag var hemma hos en singeltjejkompis på middag igår och vi satt och skrattade så vi skrek om våra dejter 😀