Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Nu har fredagkvällen hastigt gått över till söndagkväll och jag har nu sovit på soffan 2½ timme. Det är tröttande att vara på körläger!

Men kul...
Det var ett tag sen jag var på nåt sånt nu, börjar suga lite i körlägertarmen igen.

Katarina B...bara ring nästa gång! Jag är bra på att hålla handen....och sen kan jag laga lampor med....tror jag,,,:D

Magnus, låter som början på en dålig vits: "Hur många cyklister krävs för att byta en glödlampa?"

I morgon fredag är det intervallträning som gäller. Jag laddar hela veckorna för fredagsintervallerna. Jag hat-älskar dem. Det är ju helt ofattbart vad myck

Jag känner också att den här fredagen kommer att bli super... För jag ska också köra ett plågande underbart intervallpass 😉

fredag = vila lördag = 17 mil på racern för att avsluta sommarträningen och börja vinterträningen.

Jeanette: Jag gör dig sällskap om det är okej!

Numera lämnar jag också gruppen och lämnar den lycklig... Cykel is the shit - glöm inte det vänner!

Det väl bara att gratulera till er som lyckas ta er ifrån den här gruppen! (Missförstå mig rätt...) Det är alltså cykla som gäller. Jag antar att mina två kilometer till Huddinge station varje morgon på en treväxlad tung röd sak inte riktigt räknas som cy

Finns det ett samband att Kristoffer och Jenette lämnar singelträsket samtidigt? Lycka Till oavsett!

Tack!
😉