Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELvarför inte en måndags tråd
You need to log in to create posts and topics.

Jag är oxå inne i skogen!!! Snårigt som sjutton och allt jag har är en sekatör.

Om vi alla struntar i de där reglerna som blir det mycket lättare. Jag har aldrig förstått vilka de är så då är det extra lätt att skita i dem. Jag bara står där som ett fån

därför att 19åriga döttrar är kända för att vara agresiva?

Regler är till för att brytas 😉

Kul med en tråd som följer upp alla saker som ska utföras under helgen 🙂

"egena erfarenhet är att visar du inte känslor så försvinner killen. men vad vet jag........."

Jag tror att du är helt rätt på det Jessica... det är klart att man tappar intresset för någon som inte visar några känslor!

Jag hittar inte ens TILL skogen (#)

Grabbarna med fart håller till på vägen och cyklar.

Fånigast är det när det verkar som att intresset är ömsesidigt, men båda fegar för att ta ngt slags steg. (#)

Regler? Tänk vad man får lära sig här. Inte konstigt att jag inte har nån framgång. Sjäv har jag bestämt mig för att lägga ner det där med dejt. Speciellt nätdejtande. Ingen web presentation i världen kan ändå göra mig rättvisa. Ska försöka hitta ett jobb

skog?....jag befinner mig nog i betongmiljö 😉
fast å andra sidan har jag bara varit singel i knappt 2 månader så jag tycker det är sköööönt att bara få vara själv (H) Visst, det kan vara skönt att ha någon som kliar en på ryggen en söndagkväll, men vad s

om jag mot alla odds skulle träffa någon som skulle kunna göra det värt att tänka på något annat än mitt älskade jobb. så ska jag överväga att säga vad jag känner.