Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELVart hittar man folk som tränar d …
You need to log in to create posts and topics.

Jag håller med dig Åsa, multisport eller vågsurf låter lockande. Nackdelen är att vågsurf görs bäst på atlantkusten som har lite kallare vatten än Medelhavet, men det kan vara värt utmaningen.
Segling och kajak känns som man gör bäst i Sverige, med vår u

Jo, det låter kallt att vågsurfa vid atlantkusten, men mitt i sommaren och med våtdräkt borde det fungera. Har alltid velat prova vågsurfing, ser så himla häftigt och roligt ut. När jag var i Costa Rica satt jag på stranden och bara tittade på alla som vå

Jag kan verkligen rekommendera att åka med UCPA det är som ett vuxendagis,, har bara åkt snowboard med dom i Val Disére och det var riktigt roligt men lite väl nojjiga guider

Vågsurfa i atlanten är inga större problem i juni, juli och augusti då behövs d

Vad har bakbromsen med bakdäcket att göra?

jag måste ta av hjulet för att kunna byta trainerdäck och slang mot utomhusdäck och sland. När jag sätter tillbaka däcket så tar bakbromsen inte så bra längre.... hur justerar man ski... den.

När man tittar på en lägenhet kanske?!;) Var på visning idag, och killen som öppnade var riktigt gullig, med ett par skidor i hallen (och poängterade tydligt att det inte var han som satt upp speglarna i taket i badrummet, ha,ha...)... Jag kanske får ring

Jaha, är det lägenheter man ska dra omkring och titta på alltså? Hittills har ingen kommit och sett min.

Jag kan titta på din lägenhet, nemasproblemas! (Råkar du bo i Göteborg hade det varit ännu en anledning ;))

Jag bor tyvärr inte i Göteborg, ändå om det är dit jag vill flytta inom ett par år. 🙂
Du kanske kan se min i alla fall? Du kanske gillar den trots läget.

Man vet aldrig förrns man testat! 😉