Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELVart hittar man folk som tränar d …
You need to log in to create posts and topics.

Jag håller helt med Anders här. Det är mycket enklare att börja snacka lite med folk efter en gruppträningsklass, speciellt Box eller BodyCombat.
Jag gick mycket på dansaerobics förr, men tjejerna där blev nog lite störda över att jag var mycket bättre p

Till Nina: Joina en cykelklubb. Där finns det garanterat inga soffpopatisar. Man träffar dessutom ganska mycket folk på cykelmotionslopp. T.ex. 25.000 på vätternrundan, och där finns det ganska mycket tid att snacka med folk i depåstoppen.

Magnus>>> Så rätt! Man blir så jävla uttittad om man går på "tjejpass",speciellt som du säger, om man klarar koreografin bättre än flertalet tjejer. Och jepp, helt klart lättare att få kontakt med instruktörskan i de fallen. Vilket inte alltid är helt neg

*ler bara ler* Tack vad söta ni är… Cykelklubb har jag funderat en hel del på, å Vätternrundan är ett mål… Jag skall nog genast smita in på nätet å se vad det finns för klubbar i Göteborg? Någon som kan rekommendera en?

Tack Anders för inbjudan, Box pass

MB DH??
EDIT:Ah, nu, en skriven text senare kom jag på vad det är... Doh!

Hisingens CK kan jag rekommendera, har flera vänner som är med och kör där, bl.a. en Roger Nilsson här på FB.

Ja, kanske lika bra att skippa boxen, själv har jag "problemet" med a

Jag kan också rekommendera Hisingens CK http://www.hisingensck.se ,, har varit medlem i ett år där och trivs väldigt bra 🙂

Sen e det ett väldigt tjat under träningarna och fler tjejer är alltid välkommna 😉

Här finns jag;)

Annars håller jag med övriga talare...

Åhh? Hisingen… Kunde jue inte bli bättre, fröken bor jue själv på Hisingen, stort tack! Då talar väldigt mkt för att jag tar mig dit någon dag, vem vet vi kanske syns där?

Nu oroar jag mig mest för Sylvesterloppet i morgon… Känner att jag mantrar något i

Haha, ta och kolla på Madagaskar 2, så får du se hur det går till när man offrar saker. 🙂

Ta i lite för mig med, hade Sylvesterloppet på kartan också, ända tills jag knäckte vadbenet i början på november... 🙁 Tror inte foten pallar med en mils löpnin

Ja att offra något är nog på sin plats 🙂 kan vara lite förädiskt halt uppe vid delsjön med den snö som kommit som döljer isfläckarna 🙂 men se det som en utmaning

men vad e lite knäont mot en bra tid 😉