Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELVart hittar man folk som tränar d …
You need to log in to create posts and topics.

Sen tycker jag att "Stockholmssyndromet" (ja inte det med kidnappningsoffer som faller för sina kidnappare då) ofta uppstår hos inflyttade Stockholmare och sällan hos ur-08-orna... 🙂

Jag hade en sju år gamal tjej i skidskolan en gång. Vi pratade på vägen upp i liften, om ditt och datt, så frågade jag vart hon bodde och då sa hon "i Sverige" ganska typsiskt för en sju åring)"ja men var i Sverige, vet du det?" frågade jag. Hon svarde "b

Visar bara på vad dom får lära sig (#)

Nej, sola skiner inte mer i Karlstad än den gör nån annanstans. Kan dessutom berätta var "Sola i Karlstad" kommer ifrån, eftersom jag bott där...

Det var ett litet café i Karlstad som blev känt, där fanns en servitris som alltid hade ett leende på läppar

Mats: Fast det stämmer inte heller på mig - för jag är ju UTFLYTTAD nollåtta. Extra intressant är att folk som då egentligen inte gillar Stockholm och/eller stockholmare ÄNDÅ blir helt förbryllade när jag förklarar att jag på helt eget bevåg och av fri vi

@Jessie: Jag är inte nollåtta ö.h.t. egentligen, jag är Uppsala-pöjk från början men folk gissar alltid på att jag kommer från Stockholm ändå... Antingen är det min dialekt (för jag pratar inte direkt Uppsala-mål) eller så är jag bara så dryg som folk tyc

HMMM.. jag fattar inte var Ni hittar killarna som har mer underhudsfett än man själv och de där soffpotatisarna.. har varit på några dejter från nätet och det bästa sättet att börja en dejt med är att gå och träna tillsammans, för då får man verkligen se

Underhudsfett? *letar efter ordet i ett lexikon*

Så det är träningsdejt som gäller för att få träffa Julia?