Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELVart hittar man folk som tränar d …
You need to log in to create posts and topics.

Ja, det känner jag igen. Fast jag går ju bara med mina känslor i smyg. Hittills har jag bara blivit förtjust i folk som är upptagna (där jag pluggar finns i stort sett inga singlar alls), så jag visar aldrig vad jag känner. Däremot kanske de känner det på

Jag är av den betämda åsikten att lika barn leka bäst....Mina semstrar är oftast äventyrsfyllda, Telemark eller på vanliga skidor på en baksida i Alpena...på Cykel i bergen...i en hobycat....

Jag kan inte se någon som vill dela det luivet med mig om de i

Ja, är man ofta ute och far, så bör man nog ha en likasinnad lekkamrat. Men om ens fritidsaktiviteter är på hemmaplan spelar det inte lika stor roll. Om tjejen är borta och dansar, skjuter armborst eller klättrar, spelar det inte så stor roll, om det ändå

Men menar ni verkligen det? Att det inte spelar någon roll hur mycket tjejerna är borta? Har ni verkligen tänkt igenom vilka konsekvenser det får?

Tänk er en tjej som oftast inte är hemma förräns kl. 20 på vardagarna. Lägger sig kl. 21.30. Halva söndagen

Som jag ser det är man två som delar på sysslorna. Tvätt, disk, osv, tar inte mycket längre tid om man är två som "producerar", men att tvätta, diska blir man två som delar på. Man borde få mer tid över gemensamt.

Är man två och flyttar ihop kanske man o

En och en halv timme till sex tja...det räcker för Mig!

Håller med dig Magnus, det får allt vara någon med samma intressen, annars skulle man aldrig ses. Sen blir det tråkigt i längden att alltid göra saker själv, tillslut fråga man inte ens om den andra vill följa med. Det funkar ju inte i längden. Kan inte t

Jag kan mycket väl falla för någon som inte själv tränar, och i grunden är väl det viktigaste att det funkar med attraktion, personkemi och att man har ungefär samma behov av egen tid och tid tillsammans. Men visst finns ju fler risker för "slitningar" o

En fördel såklart om den man träffar men som inte tränar ändå är förstående och
peppande.

Tror inte det måste bli problematiskt på semester resor. Tex kan man locka med att "kom nu älskling så går vi på Spa". Då kan man gå och dra lite i gymet där meda

Shit Anna...jab lir lite småkär när du skriver så 😉