Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELVart hittar man folk som tränar d …
You need to log in to create posts and topics.

Anna, får jag bara fixat en framfälg till min cykel, så är jag fit for fight. Löpning går också bra. 🙂 Dock söndag isf, i morrn är det redan fullt med spinning och agility.

Försöker hänga på Happy i Änggården på lör. Men sön em (senare) skulle en löprunda i Ängårdsbergen funka. Skicka meddelande så bestämmer vi mer.

Ett tips för att hitta träningsintresserade är att gå kurser. Jag går flera stycken varje år...forspaddling, paddling, klättring, simning, salsa...och förhoppningsvis även en kitekurs inom kort.

Igår anmälde jag mig till MTB-kursen i Göteborg: http://www

Nu är jag hemkommen från över 3 timmars jogging och skogspromenad, själv, ensam och övergiven även denna gång *skrattar* Ingen boråsare som vill hänga med ut nästa gång? Vakna nu!

Du kan få komma hit och springa i milspåret om du vill (har 10min till motionspåren).
Fast jag springer inte 😀 Jag kan promenera låååååångt efter :>

Kurser är nog ett riktigt bra sätt att få kontakt med någon träningsintresserad, om inte annat kan man ju hitta träningsintresserade vänner den vägen eller åtminstone bli bättre på en sport. En win-win-situation alltså. Håller på att övertyga mig själv om

Näää, mun-mot-mun metoden 😛 Då gör det inte så mycket att man är dålig på att simma 😉

Nä, då är det snarare en fördel att man är en dålig simmare;)

Jag ger gärna privatlektioner.

I simning eller mun-mot-mun metoden?