Quote from Rasmus Olsson on 5 April 2009, 07:35Jag ger privatlektion i allt möjligt. Säg bara vad så ordnar jag det.
Jag ger privatlektion i allt möjligt. Säg bara vad så ordnar jag det.
Quote from Funbeat user on 5 April 2009, 08:08Bruse,
privatkurs i att byta däck på bakhjulet på min MTB så att skivbromsen bak fortfarande tar som den ska.... betalning sker i natura...men tyvärr har min Gaggia coffee drabbats av inkontinens så det får blir vanligt bonna kaffe. Kvarnen funkar fort
Bruse,
privatkurs i att byta däck på bakhjulet på min MTB så att skivbromsen bak fortfarande tar som den ska.... betalning sker i natura...
men tyvärr har min Gaggia coffee drabbats av inkontinens så det får blir vanligt bonna kaffe. Kvarnen funkar fort
Quote from Rasmus Olsson on 5 April 2009, 08:20Katastrof! En trasig Gaggia! Har också en Cooffe som gått i 8 år nu.
Rengjort packningen uppe i brygghuvudet ordentligt? Eller dags att byta packningen? Jag har inte gjort det, men det kanske börjar bli dags?
Katastrof! En trasig Gaggia! Har också en Cooffe som gått i 8 år nu.
Rengjort packningen uppe i brygghuvudet ordentligt? Eller dags att byta packningen? Jag har inte gjort det, men det kanske börjar bli dags?
Quote from Funbeat user on 5 April 2009, 09:59Det där med kurser är en bra grej. Är det någon som åkt med Ucpa? Funderar på det i sommar...en aktiv semester med likasinnade 🙂
Det där med kurser är en bra grej. Är det någon som åkt med Ucpa? Funderar på det i sommar...en aktiv semester med likasinnade 🙂
Quote from Camilla Höög on 5 April 2009, 10:182007 var jag på UCPAs "Multisport i Serre Chevalier". Jättekul. Något för låg fysisk nivå (eftersom det ska vara det tuffaste de har), men grymt bra och rolig semester.
2007 var jag på UCPAs "Multisport i Serre Chevalier". Jättekul. Något för låg fysisk nivå (eftersom det ska vara det tuffaste de har), men grymt bra och rolig semester.
Quote from Funbeat user on 5 April 2009, 10:45Jag var i Argentière i somras. Jag och en kompis gick nybörjarkursen i alpinism. Det var verkligen jättekul. Jag vill gärna åka iväg i sommar igen. Multisport, klättring eller vågsurf lockar mest.
Och eftersom detta är singelforumet så kan jag även berä
Jag var i Argentière i somras. Jag och en kompis gick nybörjarkursen i alpinism. Det var verkligen jättekul. Jag vill gärna åka iväg i sommar igen. Multisport, klättring eller vågsurf lockar mest.
Och eftersom detta är singelforumet så kan jag även berä
Quote from Funbeat user on 5 April 2009, 17:49Bruse: schysst att du ordnar med privatlektioner i vad som helst! Kan vi ta en privatlektion i hur man städar min lägenhet efter simningen? Tyvärr är jag lite trög, så du bör nog komma och visa minst 1g/v;)
Och, Vad är UCPA?
Bruse: schysst att du ordnar med privatlektioner i vad som helst! Kan vi ta en privatlektion i hur man städar min lägenhet efter simningen? Tyvärr är jag lite trög, så du bör nog komma och visa minst 1g/v;)
Och, Vad är UCPA?
Quote from Rasmus Olsson on 5 April 2009, 18:13Visst Åsa, första lektionen är gratis. Sen kostar det. Priset är diskutabelt.
Jag har satt på mig hjälmen nu, så var bor du?
Visst Åsa, första lektionen är gratis. Sen kostar det. Priset är diskutabelt.
Jag har satt på mig hjälmen nu, så var bor du?
Quote from Camilla Höög on 5 April 2009, 18:14Istället för att försöka förklara vad UCPA är så är det nog enklare att bara ge dig en webbsida:
http://www.ucpa.se/Aktivitetsresor till Frankrike för personer mellan 18 och 45 år.
Istället för att försöka förklara vad UCPA är så är det nog enklare att bara ge dig en webbsida:
http://www.ucpa.se/
Aktivitetsresor till Frankrike för personer mellan 18 och 45 år.
Quote from Funbeat user on 5 April 2009, 18:44Låter som riktigt roliga resor! Multisport eller vågsurf lockar mest. Får ta och fundera lite på det här:)
Låter som riktigt roliga resor! Multisport eller vågsurf lockar mest. Får ta och fundera lite på det här:)