Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELVart hittar man folk som tränar d …
You need to log in to create posts and topics.

Jag ger privatlektion i allt möjligt. Säg bara vad så ordnar jag det.

Bruse,
privatkurs i att byta däck på bakhjulet på min MTB så att skivbromsen bak fortfarande tar som den ska.... betalning sker i natura...

men tyvärr har min Gaggia coffee drabbats av inkontinens så det får blir vanligt bonna kaffe. Kvarnen funkar fort

Katastrof! En trasig Gaggia! Har också en Cooffe som gått i 8 år nu.

Rengjort packningen uppe i brygghuvudet ordentligt? Eller dags att byta packningen? Jag har inte gjort det, men det kanske börjar bli dags?

Det där med kurser är en bra grej. Är det någon som åkt med Ucpa? Funderar på det i sommar...en aktiv semester med likasinnade 🙂

2007 var jag på UCPAs "Multisport i Serre Chevalier". Jättekul. Något för låg fysisk nivå (eftersom det ska vara det tuffaste de har), men grymt bra och rolig semester.

Jag var i Argentière i somras. Jag och en kompis gick nybörjarkursen i alpinism. Det var verkligen jättekul. Jag vill gärna åka iväg i sommar igen. Multisport, klättring eller vågsurf lockar mest.

Och eftersom detta är singelforumet så kan jag även berä

Bruse: schysst att du ordnar med privatlektioner i vad som helst! Kan vi ta en privatlektion i hur man städar min lägenhet efter simningen? Tyvärr är jag lite trög, så du bör nog komma och visa minst 1g/v;)

Och, Vad är UCPA?

Visst Åsa, första lektionen är gratis. Sen kostar det. Priset är diskutabelt.
Jag har satt på mig hjälmen nu, så var bor du?

Istället för att försöka förklara vad UCPA är så är det nog enklare att bara ge dig en webbsida:
http://www.ucpa.se/

Aktivitetsresor till Frankrike för personer mellan 18 och 45 år.

Låter som riktigt roliga resor! Multisport eller vågsurf lockar mest. Får ta och fundera lite på det här:)