Quote from mårten jansson on 7 January 2007, 21:50Oj vad duktig du varit! 2 mil tror jag inte jag orkar gå... Tycker också att det är lite för lång tid att promenera, blir uttråkad vid det laget =P
Oj vad duktig du varit! 2 mil tror jag inte jag orkar gå... Tycker också att det är lite för lång tid att promenera, blir uttråkad vid det laget =P
Quote from Fredrik Borgström on 7 January 2007, 21:54För mig har det varit ett sätt att umgås med en kompis jag inte träffar så ofta. Man hinner prata mycket under en sån tur och sedan i bastun efteråt. Håller däremot med om att det kan bli långtråkigt om man går själv......
För mig har det varit ett sätt att umgås med en kompis jag inte träffar så ofta. Man hinner prata mycket under en sån tur och sedan i bastun efteråt. Håller däremot med om att det kan bli långtråkigt om man går själv......
Quote from Sebastian Magnusson on 8 January 2007, 15:12Nu är jag tillbaka! Har varit borta i helgen och inte kunnat fylla i min träning. Men jag klarade mitt veckomål precis 🙂
Nu är jag tillbaka! Har varit borta i helgen och inte kunnat fylla i min träning. Men jag klarade mitt veckomål precis 🙂
Quote from mårten jansson on 8 January 2007, 15:36Vad bra! Då är det bara Annkie kvar och jag smög in och tjuvkollade i hennes kalender! Hon har klarat sitt mål mer än väl! Superbra jobbat med 555 minuter!
Vad bra! Då är det bara Annkie kvar och jag smög in och tjuvkollade i hennes kalender! Hon har klarat sitt mål mer än väl! Superbra jobbat med 555 minuter!
Quote from Funbeat user on 8 January 2007, 15:59Och hur duktiga var vi inte dårrå!? BILD:http://www.alltomtv.se/images/smilies/10-06.gif
Och hur duktiga var vi inte dårrå!? BILD:http://www.alltomtv.se/images/smilies/10-06.gif
Quote from mårten jansson on 8 January 2007, 21:33Jaså, då förstår jag att du var ledsen! Jo, jag orkar inte sitta och spionera på er alla, speciellt inte när ni är så många! Ang målet så tycker jag att bara för att man klarar det en vecka (även om det var med råge) så kanske man inte ska höja det, men o
Jaså, då förstår jag att du var ledsen! Jo, jag orkar inte sitta och spionera på er alla, speciellt inte när ni är så många! Ang målet så tycker jag att bara för att man klarar det en vecka (även om det var med råge) så kanske man inte ska höja det, men o
Quote from Bjarne Lewin on 9 January 2007, 14:18Var ki-box kul då??
Var ki-box kul då??
Quote from mårten jansson on 9 January 2007, 15:26Ja, men idag gör det oooont!
Ja, men idag gör det oooont!