Quote from Funbeat user on 12 January 2007, 21:00I så fall ROLIGT slarvig........tyckte det var kul, jag 🙂
I så fall ROLIGT slarvig........tyckte det var kul, jag 🙂
Quote from mårten jansson on 12 January 2007, 21:15Jag tycker inte det gör något, även om jag också läser det som du gör Maria. Men man behöver inte skriva perfekt på internet =)
Jag tycker inte det gör något, även om jag också läser det som du gör Maria. Men man behöver inte skriva perfekt på internet =)
Quote from Funbeat user on 12 January 2007, 23:19Jag har 39min kvar, det löser jag nog finfint i morrn det 🙂
Jag har 39min kvar, det löser jag nog finfint i morrn det 🙂
Quote from Funbeat user on 13 January 2007, 15:10Jag är i mål, fast det har varit segt pga värk. Men jag vägrar låta värken bestämma över mig!! 🙂
Jag är i mål, fast det har varit segt pga värk. Men jag vägrar låta värken bestämma över mig!! 🙂
Quote from Funbeat user on 13 January 2007, 18:34Jag har 45 minuter kvar. Men dom fixar jag eventuellt lite av i kväll. Om inte annat imorgon:-)
Jag har 45 minuter kvar. Men dom fixar jag eventuellt lite av i kväll. Om inte annat imorgon:-)
Quote from Fredrik Borgström on 13 January 2007, 19:06Har oxå gått i mål idag 🙂 Gick en långvandring på ett ställe jag inte kände till. Tyckte det såg nära ut på kartan mellan två skogsvägar, så för att slippa gå samma väg tilbaka. drog jag iväg rätt genom skogen. Men med massa myrmark och täta snår kom ja
Har oxå gått i mål idag 🙂 Gick en långvandring på ett ställe jag inte kände till. Tyckte det såg nära ut på kartan mellan två skogsvägar, så för att slippa gå samma väg tilbaka. drog jag iväg rätt genom skogen. Men med massa myrmark och täta snår kom ja
Quote from Funbeat user on 13 January 2007, 22:07JA, såg det just. Fantastiska vi! (V)
JA, såg det just. Fantastiska vi! (V)
Quote from Sebastian Magnusson on 14 January 2007, 10:10Vad duktiga vi är! Jag gick i mål precis nu efter en liten morgonpromenad. Blir tom lite bonusminuter ikväll när jag ska på friskis.
Vad duktiga vi är! Jag gick i mål precis nu efter en liten morgonpromenad. Blir tom lite bonusminuter ikväll när jag ska på friskis.
Quote from Funbeat user on 14 January 2007, 10:22Har 85 minuter kvar...men i dag är mitt favvopass så det är lugnt! Det är dessutom 90 minuter så snart, snart är jag också i mål!!
Har 85 minuter kvar...men i dag är mitt favvopass så det är lugnt! Det är dessutom 90 minuter så snart, snart är jag också i mål!!
Quote from Funbeat user on 14 January 2007, 10:33Jag är i mål, men jag ska träna lite till, så jag har inte skrivit in tiden ännu
Jag är i mål, men jag ska träna lite till, så jag har inte skrivit in tiden ännu