Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 2
You need to log in to create posts and topics.

*skrattar*. Det är lika bra att gå till vågen direkt! Men när du ser de hemska siffrorna så ska du tänka "NU J*VLAR"!! Lycka till med din viktminskning 😉

Har ni bra erfarenhet av raska promenader. Man läser ju överallt att det skall öka fettförbränningen. Vill ha bort magen nu :@

öka fettförbränningen är en dålig formulering. När du utför lågintensiv motion bränner du mer fett än kolhydrater. Ju mer högintensivt du bränner desto mer kolhydrater. Men ju mer högintensivt du kör desto mer bränner du totalt. Men då blir du också hungr

Inga genvägar alltså,men jag skall kämpa hårt nu. Skall väga mig om två veckor och kolla hur illa det är. Jag brukar nämligen gå upp i vikt de första veckorna när jag börjar träna,Det är ju inte så kul att se, därför väntar jag lite med vågen.Jag tror att

Jag ändrar mitt mål till 250 minuter denna vecka. Är bortrest ända till torsdagen... 🙁

Men om du går upp i vikt är det säkert bara muskler ju! Mät midjan också! Fast det är ändå tråkigt att se vågen peka uppåt, även om man får de snyggaste musklerna i världen..

Jag tror att mitt veckomål v.2 ska vara 210 minuter
Vill du skriva in det så är du gullig, Denize?:-)

30 minuter om dagen borde jag ju klara och dessutom så blir det ju lite mer vissa dagar.

Jag får nog ändra mitt veckomål till 300 minuter v 2. Då försvinner zack (hunden) så då har jag ingen som släpar ut mig flera gånger om dagen i ur och skur...

Nej men KOM IGEN, Lotta! Klart du tar dig ut iaf!!! (t+)

Ska försöka men nu är jag ju ute 3-4 gånger om dagen. Får försöka med en långpromenad istället så får vi se hur jag lyckas med det. Men tack för att du peppar mig 🙂