Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 2
You need to log in to create posts and topics.

Tänk på att utan hunden så kan man oftast (beroende på hunden) promenera i ett bättre tempo, lite mer fart alltså, och förhoppningsvis förbränna lite mer 😉

Jag hänger nog kvar på 300min. Kanske ökar så småningom, men just nu ser jag det som en prestati

vecka 2 går jag upp till 175 minuter!

Är du snäll och ändrar det Denize

Vecka 2 närmar sig. Mitt mål på listan har blivit lite knas, sätt mig på 550 minuter. Ökar upp med 50 minuter sen förra veckan 🙂

Ligger kvar på 300 🙂 Känns alldeles lagomt, och med tanke på att jag ska börja räkna bort promenaden till och från jobbet så kan det bli svårare att nå. Eventuellt att hemvägen kan räknas med för då kan man ta en omväg och gå i en annan takt så man blir

FÖrsta gången för mig i denna gruppen men jag hänger på med målet 300 minuter träningstid denna veckan! 🙂

Du är så välkommen så! Jag sätter upp ditt mål - så får du säga till när du klarat av det!

Ahh, har nyss kommit hem :S Och vi har bestämt att vi ska se på film nu 😮 får se om jag lyckas cykla lite sen, har en serie jag ska se då 😉
(the L word)
Vi var iväg till obs! handla lite hundfoder.
Och jag ska ju inte räkna promenaden till jobbet. Damn

Jag ændrar mitt mål till 300 minuter denna vecka eftersom jag ær bortrest halva veckan. 🙂

Jag har storstädat i 4 timmar idag, men jag antar att det inte räknas som träning, även om minkropp bestämt hävdar att det är det 🙂

Vad som räknas som träning bestämmer du helt själv! Är man överviktig och otränad är städning också jobbigt och då kan man registrera det som träning (under övriga aktivteter, kan ju vara ett sätt att få en att städa mer). Men man ska ju bara räkna städni