Quote from mårten jansson on 12 January 2007, 14:18Nu har jag fått till de där sista minuterna som retade mig igår! Så jag är i mål!
Nu har jag fått till de där sista minuterna som retade mig igår! Så jag är i mål!
Quote from Sebastian Magnusson on 12 January 2007, 14:37Grattis! Själv blir jag irriterad när jag inte klarar av mitt veckomål innan typ torsdag. Vill att det ska vara färdigt då så att resten av träningen bara är för nöjes skull. Nu har jag medelpass på söndag kl 16 el 17. Då kommer jag inte kunna skriva in d
Grattis! Själv blir jag irriterad när jag inte klarar av mitt veckomål innan typ torsdag. Vill att det ska vara färdigt då så att resten av träningen bara är för nöjes skull. Nu har jag medelpass på söndag kl 16 el 17. Då kommer jag inte kunna skriva in d
Quote from mårten jansson on 12 January 2007, 14:42Jag tänker nog lite som dig. Mål är till för att uppfyllas och det fort! Har jag satt ett mål så vill jag liksom få det uppfyllt så att jag senare kan göra precis hur jag vill. Därför tränar jag nästan alltid måndagar och tisdagar 😉
Jag tänker nog lite som dig. Mål är till för att uppfyllas och det fort! Har jag satt ett mål så vill jag liksom få det uppfyllt så att jag senare kan göra precis hur jag vill. Därför tränar jag nästan alltid måndagar och tisdagar 😉
Quote from Bjarne Lewin on 12 January 2007, 15:11Jag är i mål (H:)
Jag är i mål (H:)
Quote from Funbeat user on 12 January 2007, 15:20Har visst glömt att tala om att jag ändrat mitt mål denna veckan till 150 minuter.
Och dem har jag redan klarat av, så jag är i mål. 😀
Jag hann visst träna mer än vad jag trodde denna veckan.
Har visst glömt att tala om att jag ändrat mitt mål denna veckan till 150 minuter.
Och dem har jag redan klarat av, så jag är i mål. 😀
Jag hann visst träna mer än vad jag trodde denna veckan.
Quote from Funbeat user on 12 January 2007, 18:02Nu är målet avklarat med lite råge.Kroppen är trött, men själen är lycklig höjer nog lite nästa vecka. Ha en fin helg Kram Annkie(L)
Nu är målet avklarat med lite råge.Kroppen är trött, men själen är lycklig höjer nog lite nästa vecka. Ha en fin helg Kram Annkie(L)
Quote from Funbeat user on 12 January 2007, 18:17Skrattar alltid när jag läst dina inlägg annkie, du har inga skiljetecken innan du skriver ditt namn, så det ser alltid ut som om du avslutar med en hälsning till dig själv (H:)
Det är lite tokigt men det gör åtminstone mig på gott humör.
TREVLIG HELG oc
Skrattar alltid när jag läst dina inlägg annkie, du har inga skiljetecken innan du skriver ditt namn, så det ser alltid ut som om du avslutar med en hälsning till dig själv (H:)
Det är lite tokigt men det gör åtminstone mig på gott humör.
TREVLIG HELG oc
Quote from Morgan Sundén on 12 January 2007, 18:32Jag är också i mål (H)
Jag är också i mål (H)
Quote from Elin Rimhagen on 12 January 2007, 19:34Har inte många minutrar kvar nu. Fick mig en promenad me min lille bror i vagnen idag. Hans mamma skickade ut mig. Och de va jätte skoj eller inte. Snö blask överallt, inga plogade vägar någonstans. Bara att pulsa fram, måste ha gett lite på armarna oxå.
Har inte många minutrar kvar nu. Fick mig en promenad me min lille bror i vagnen idag. Hans mamma skickade ut mig. Och de va jätte skoj eller inte. Snö blask överallt, inga plogade vägar någonstans. Bara att pulsa fram, måste ha gett lite på armarna oxå.
Quote from Funbeat user on 12 January 2007, 19:53OOPS JAG ÄR OTROLIGT SLARVIG NÄR JAG SKRIVER////// ANNKIE
OOPS JAG ÄR OTROLIGT SLARVIG NÄR JAG SKRIVER////// ANNKIE