Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 4
You need to log in to create posts and topics.

Anders
Anna
Magnus

Anna-Karin: 200 (L)
Annika: 500 (L)
Annkie: 500 (L)
Denize: 300 (L)
Elin 500 (L)

Eva: 700 (L)
Evely: 200 (L)
Jennie K: 150 (L)
Jennie P: 250 (L)
Jessica: 280 (L)

Johanna: 500 (L)
Jutta: Bortrest!
Lotta: 300 (L)
Lie: 200
Maria L: 180

Hej!
Jag är borta hela v 4 så jag vill inte ha något mål då. Hoppas det går att fixa.

Har jag kommit i mål på torsdag två veckor i rad så ny är det dags att höja målet tycker jag.
Ändra mitt mål till 180 minuter 🙂
/Maria

Tror faktiskt att jag också ska höja mitt mål till 700 min fr o m vecka 4. Har kollat bakåt och ligger oftast mellan 700 och 800, så varför inte?!!! 🙂

Ja, du har väl aldrig haft något problem med att nå målet! Jag vet inte om jag kanske måste sänka mitt mål denna veckan. Ska till läkaren på måndag och det jag läst om den undersökningen så står det att man i vissa fall inte får anstränga sig några dagar

Tufft jobbat, Eva - trots din jädra migrän. Jag fattar inte hur du orkar! Beundransvärt!!! Go Girl (t+)

Jag lägger till dig på min topplista - vilken inspiration.
Känner du hur jag flåsar dig i nacken 😉

I den här gruppen vill jag gärna vara med!!! Jag sätter mitt mål med början nästa vecka, alltså vecka 4... Jag börjar med 500 minuter.

Vad bra, då är vi över 7000 minuter igen 😉

Jag vill öka till 240 minuter som är mitt egentliga mål. Måste bara fråga, ni som kommer upp i 500 minuter och mer, vad räknar ni till träning? Själv räknar jag bara ordentliga träningspass där man blir ordentligt svettig och pulsen går upp.

Jag räknar mina riktiga träningspass då jag har bytt om + rehabiliteringsträningen för mitt knä. Numera har jag även räknat snöskottningen eftersom jag gör det till träning och skottar intensivt.

Vad som är träning är ju väldigt olika för alla så det gä