Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 4
You need to log in to create posts and topics.

Träning + promenader där jag skulle kunna välja annat och bekvämare transportmedel, men väljer att avstå.

Nu har jag iofs inte ett så högt mål längre men jag svarar ändå =P
Jag räknar också in promenader, men inte promenader till typ bussen eller mataffären utan de riktiga promenaderna jag gör alternativt när jag väljer att promenera till skolan. Jag räknar i

Tack Maria, för Dina uppmuntrande ord (L) För mig är all typ av fysisk aktivitet positiv vad gäller migränen. Försöker äta så lite medicin som möjligt. Sista månaderna har det dock varit onödigt många huvudvärksdagar. Kanske beroende på att jag gjort nya

Hade en diskussion om det dära om vad som är träning med en kompis. Han tyckte att promenader till och från jobbet inte borde räknas för att det är vardagsmotion, men då sa jag att jag räknade med det för att jag har inte jobbat så länge ännu, så det har

Jag räknar med promenader till och från jobbet. Det tar 35 min att gå dit och då blir jag ordentligt svettig. Går jättesnabbt med musik i öronen. Måste duscha innan jag börjar jobba.Sen har jag iofs ett väldigt rörligt arbete så där kommer väll vardagsmot

Bra svar föresten Maria Nyström. Så tänker jag oxå/ Annkie

Det har gått trögt vecka 3, för mig (t-)
(har drabbats av stress och värk) så ...

DENIZE: jag sänker mitt mål v.4 till 200 minuter

Denize: Testar att höja mitt mål till 500 minuter denna vecka.

Hej
Tillbaks från Teneriffa i går. Idag orkar jag just ingenting men från i morgon måndag 22 jan sätter jag igång igen. Tar som mål för veckan 210 min, det är 30 min/dag så det skall jag klara!
(H:)

Vad roligt att du är tillbaks! Har du haft en skön resa?