Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 4
You need to log in to create posts and topics.

Det är betydligt jobbigare att jogga i snö märkte jag idag... Men man får se det positiva, det blir ju mer träning 🙂

GRATTIS Jennie.. du ska se att du får mer motion än du tänkt dig!! 😉
Ritamaria, välkommen hem. Hoppas att du haft det underbart..

Grattis Jenny!

Välkommen tillbaka Ritamaria!

Nu har jag inte så svårt för att hoppas på mina 200 minuter! Jag tror att jag kommer att få ca 45 minuters cyckling de flesta dagarna i veckan under våren, så då ska det väl inte vara så svårt att få ihopa så

Ska strax iväg på gympa. Räknade med effektiv tid idag från att jag gått till och från jobbet och haft utedag med barnen plus dragit dem i pulka (sprang...). Är trött av det 😉
Är redan klädd för gympan 🙂 Fick springa iväg och köpa en ny sportbh, fast d

Lycka till Jennie (L) Annkie

Oj det var en skön tid, två veckor i ljus och värme. Att bara vara och göra inget som man annars gör. Vakna sent, dricka morgonkaffet på terassen just då solen kommit dit. Ut och gå "på stan", hela dagen bara göra ingenting. Äta gott, dricka mycket rödvin

Nu har jag varit på Gympan, blev 70min bara för att vi gick igenom alla övningar.
Ska bara försöka luska ut hur lång stretchningen var. :S om det blev 10, eller 15min.. :S kanske tom 20 >_<

EDIT: Vi säger att det blev 15 🙂 det räknas till till träning

Från och med v. 5 siktar jag på 600 minuter, tack Denize 🙂

Tack alla för gratulationer. Får summera veckan på söndag och se vad som kan räknas som träning och inte. Sitter nu i soffan och tar igen mig efter ett tufft men skönt spinningpass.

Äntligen har snön letat sig fram till Stockholm. Kallt och vackert ute.

Ny vecka, gick ut starkt med 90 minuter idag