Quote from Bjarne Lewin on 23 January 2007, 20:16Nu har jag nått halvvägs till mitt mål (H)
Så denna veckan ska det ju gå bra 😀
Fast det är ju inte så konstigt. 3.3 km till skolan vinterväder och inga dubbdäck på bilen. Jag hatar att åka buss så det är tur att cyckeln funkar... annars hade jag kunnat
Nu har jag nått halvvägs till mitt mål (H)
Så denna veckan ska det ju gå bra 😀
Fast det är ju inte så konstigt. 3.3 km till skolan vinterväder och inga dubbdäck på bilen. Jag hatar att åka buss så det är tur att cyckeln funkar... annars hade jag kunnat
Quote from Funbeat user on 23 January 2007, 22:11Oj, redan i mål!? Wow! Själv har jag 57% kvar, men det är ju oceaner av tid kvar.. 🙂
Oj, redan i mål!? Wow! Själv har jag 57% kvar, men det är ju oceaner av tid kvar.. 🙂
Quote from Elin Rimhagen on 23 January 2007, 22:34Marita - har du bara tränat?? (H) Duktig du är som redan är i mål. De är garanterat rekord.
Bra jobbat (t+)
Marita - har du bara tränat?? (H) Duktig du är som redan är i mål. De är garanterat rekord.
Bra jobbat (t+)
Quote from Sebastian Magnusson on 25 January 2007, 11:51Hur går det för er andra? Jag har nått 55 % av mitt mål och ikväll blir det kanske skivstång på friskis om jag får plats på det passet...annars ett baspass. Ska nog klara av den här veckan oxå!
Hur går det för er andra? Jag har nått 55 % av mitt mål och ikväll blir det kanske skivstång på friskis om jag får plats på det passet...annars ett baspass. Ska nog klara av den här veckan oxå!
Quote from Funbeat user on 25 January 2007, 13:08Såg precis att jag har kommit i mål nu... Oj vad fort det gick!
Såg precis att jag har kommit i mål nu... Oj vad fort det gick!
Quote from mårten jansson on 25 January 2007, 13:24Jag är också i mål 😉
Jag är också i mål 😉
Quote from mårten jansson on 25 January 2007, 13:25Insåg just att jag måste ha tappat fantasin! Använder ju samma smileys som förra veckan, men det blev det ändring på - nu är det hjärtan som gäller!
Insåg just att jag måste ha tappat fantasin! Använder ju samma smileys som förra veckan, men det blev det ändring på - nu är det hjärtan som gäller!
Quote from Funbeat user on 25 January 2007, 13:47Jag är i mål 🙂
Jag är i mål 🙂
Quote from Funbeat user on 25 January 2007, 13:58Åh, vad fint med hjärtan! (L) Grattis ni som står och flåsar i målfållan 🙂
Jag är uppe i 92% och ska gå en sol&minus2grader-promenad snart, så det får jag väl också en senare........
Åh, vad fint med hjärtan! (L) Grattis ni som står och flåsar i målfållan 🙂
Jag är uppe i 92% och ska gå en sol&minus2grader-promenad snart, så det får jag väl också en senare........
Quote from Funbeat user on 25 January 2007, 16:4294 % avklarat. Blir nog klar i morgon, ska gå till och från skolan och sen spinning eller skivstångspass på kvällen... Bara -2 grader, vad skönt! Här i Örebro är det jättekallt, tycker i alla fall jag. Måste nog ta och köpa mig ett par nya vantar...
94 % avklarat. Blir nog klar i morgon, ska gå till och från skolan och sen spinning eller skivstångspass på kvällen... Bara -2 grader, vad skönt! Här i Örebro är det jättekallt, tycker i alla fall jag. Måste nog ta och köpa mig ett par nya vantar...