Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 4
You need to log in to create posts and topics.

Nu har jag nått halvvägs till mitt mål (H)

Så denna veckan ska det ju gå bra 😀

Fast det är ju inte så konstigt. 3.3 km till skolan vinterväder och inga dubbdäck på bilen. Jag hatar att åka buss så det är tur att cyckeln funkar... annars hade jag kunnat

Oj, redan i mål!? Wow! Själv har jag 57% kvar, men det är ju oceaner av tid kvar.. 🙂

Marita - har du bara tränat?? (H) Duktig du är som redan är i mål. De är garanterat rekord.
Bra jobbat (t+)

Hur går det för er andra? Jag har nått 55 % av mitt mål och ikväll blir det kanske skivstång på friskis om jag får plats på det passet...annars ett baspass. Ska nog klara av den här veckan oxå!

Såg precis att jag har kommit i mål nu... Oj vad fort det gick!

Jag är också i mål 😉

Insåg just att jag måste ha tappat fantasin! Använder ju samma smileys som förra veckan, men det blev det ändring på - nu är det hjärtan som gäller!

Jag är i mål 🙂

Åh, vad fint med hjärtan! (L) Grattis ni som står och flåsar i målfållan 🙂
Jag är uppe i 92% och ska gå en sol&minus2grader-promenad snart, så det får jag väl också en senare........

94 % avklarat. Blir nog klar i morgon, ska gå till och från skolan och sen spinning eller skivstångspass på kvällen... Bara -2 grader, vad skönt! Här i Örebro är det jättekallt, tycker i alla fall jag. Måste nog ta och köpa mig ett par nya vantar...