Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 46
You need to log in to create posts and topics.

Skrev in min träning för senaste dagarna idag vid lunchtid och hade då kommit halvvägs mot målet. Så då ligger jag nog rätt bra till ändå. Måste medge att det är tyngre än vanligt denna grymt gråa vecka. Det är då man prövas, sägs det 🙂

Ja, och det blir bara tyngre om man inte tränar.. så håll ut!

Jag har nu 1 h kvar till mitt mål. Det kommer jag att klara av i morgon =)

Nu har jag klarat mitt mål!

Jag måste säga att det gemensamma målet för denna veckan går inte särskillt bra... 55% och det är fredag..?

A jo! Vi är i alla fall på 56% och mina tio sista minutrar klarar jag i alla fall i morgon och vem vet kanske kan jag även bjuda på ytterligare femton minuter till eventuella sjuka!

I övrigt är det bara för var och en att tänka efter "Är mitt mål rimligt

Jag har mycke kvar hela 130 min tror jag. 60 går till ridning imorrn = 70 min kvar. Ja de är ju inte helt omöjligt. Blir fram me dansmattan imorrn eller på söndag. Har haft ont om energi denna vecka. men ska allt kämpa på me dom där minutrarna.

Jag har 190 minuter kvar. Men det löser sig nog om jag tar mig ut på en långpromenad i helgen. Trevlig helg allihopa 🙂

Nu är jag i mål! Och just nu har jag 17 minuter att bjuda på 🙂

1150 minuter kvar innan gruppmålet är uppfyllt!

Bara 10 minuter kvar till mitt vecko mål 🙂 Kommer nog lyckas slå det och kommer nog kunna erbjuda några minuter till godo om det är någon som behöver.

Vad bra =) Mår du bättre?