Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 46
You need to log in to create posts and topics.

Jag mår bättre, fortfarande förkyld men är trött på att deppa över att vara förkyld så nu tänkte jag ta nya tag 🙂

Bara du inte blir ännu mer förkyld igen... Jag brukar vänta tills jag känner lust att träna (om det inte är i ett stadie då det är uppenbart att jag itne borde träna). För vill man träna, så är man nog inte heller för sjuk för att göra det.

Bra Åsa! Och jag förstår verkligen att du vill klara ditt veckomål. En lugn promenad som inte är så mycket mer än 10 minuter klarar man när man är förkyld! Om det inte är en massa minusgrader förståss

Det är annorlunda om man ska göra något där man verk

Har just avverkat en långvandring idag på 160 min, så jag är klar med råge. Kanske det blir liiiiite till imorrn. Nog ska vi väl fixa det denna veckan oxå!!!!

Var precis inne och titta på medlemslistan och såg att Mary har gått ur funbeat.. Det betyder ju att vårt mål blir lite lättare att nå med tanke på att hennes mål är inräknat. Ska räkna bort hennes 300 nu.

Nu har vi 417 minuter kvar och det är ju inte he

Har 64 min kvar, dom tänkte ja fixa på eftermiddagen på dansmattan. Så i mål ska ja allt komma denna vecka oxå.

177 minuter och 9 h kvar av denna dagen... Jag undrar om vi går i mål? Fast Lotta har inte registrerat nåt på flera dagar så jag tänkte att hon kanske helt enkelt inte varit online (och därmed kanske vi får lite i efterhand där, man kan ju hoppas). Men de

Veckans mål avklarat för min del och 60 minuter till godo 🙂 Vart en promenad i det fina vädret.

22 min kvar nu. Är helt färdig efter 42 min på dansmattan. Ska vila lite och sen fixa dom sista minutrarna.

Vi är i mål! Perfekt i tid!