Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 46
You need to log in to create posts and topics.

Då har vi Anni, Lotta och Annika kvar! Hur har det gått för er denna veckan? Lotta har ju som sagt inte varit inne på flera dagar och jag såg nu att detsamma gäller för Anni... Vi får hoppas att de kommer tillbaka.

Inte riktigt säker på hur jag gör med

Va kul att vi kom i mål 🙂 Bra kämpat allihopa! Det där med det gemensamma målet är ju lite klurigt.

Och jag som har verkat av 80 minuter promenad i skogen + 15 minuter cyckling för att hämta bilen...och så måste jag göra mycket sjukgymnastik än för att uppfylla de målen :-s

Det där med medlemmar som bara tittar in utan att sätta mål är en klurig detalj

Jag har känt mig lite sjuk, men har försökt promenera en hel del så att det inte ska bli jättefel.. Tror att jag har 150minuter kvar som jag inte kommer att klara av denna vecka! 🙁

Får ta nya tag nästa vecka! 🙂

Okej.. Isf kanske du ska sänka målet nästa vecka så att du får en chans att återhämta dig? Så att du slipper vara sjuk i flera veckor. Krya på dig!

Halloj! Jag har inte varit hemma på några dagar så jag har inte lagt in min träning förrän nu men klarade målet med drygt 100 minuter över så det var ju skönt. bra gjort av oss att klara vårat veckomål med råge! Nu kör vi på med nya tag nästa vecka. heja

Vad skönt! Då är det bara Anni vi saknar resultat på. Grattis till ditt klarade mål!

Jag blir så peppad av er att fixa mitt mål. Ja va bra slut igår innan ja kom i mål. Men ja kämpade just för att ni finns där ute. Va berädd att ge upp, men så va ja in här en sväng och då va ja på igen.
Kram till er alla!

Vad bra Anna-Karin. Underbart att höra att du känner så!

Och du klarade vecka 46 nu är det hopp upp på vecka 47!

Jättebra grej förresten Denize att du skriver klar efterhand som vi nått målet! Det peppar verkligen 🙂

Jag tyckte det blev så rörigt innan... Man visste ju inte om alla klarat det eller inte för det var bara en massa inlägg med att folk klarat det hela tiden =P