Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 47
You need to log in to create posts and topics.

Så, nu har jag iaf klarat 244 min...men helgen kommer nog att bli svår. Hoppas ni inte behöver slita ihjäl er för att kompensera för mig : ( Men nu blir det inga fler misslyckade veckor från min sida! Lycka till med resten av veckan!

Jag tror jag redan gjort dina minuter extra, och som ni förstår då har jag äntligen nåt mitt veckomål =)

Som grupp har vi nu 207 minuter kvar och två dagar! Det måste ju vara jättelätt att fixa?

60 av dom 207 min fixar ja imorrn när ja ska rida igen. Så vårat veckomål måste vi fixa ´galant denna vecka. 2 dagar, vi är ett par som är me, och så lite tid kvar att fixa. Va bra vi är.

Ja, jag har planer på att träna både i morgon och i övermorgon... Tror jag kommer upp i över 100 ensam. Kanske tom kommer upp i 207 om jag tar den där morgonpromenaden jag tänkt mig i morgonbitti... vi får se.

Då var vi tre stycken som kommit i mål och på gruppmålet har vi bara 109 minuter kvar och än är det bara lördag morgon! Det är ju jättebra! Den här veckan kanske blir vår bästa =)

1% kvar till målet just nu! 🙂
Inte dåligt alls.

Jag har 90 minuter kvar och hoppas klara av dem i eftermiddag när jag ska ut och springa! 🙂

Nu är jag i mål för den här veckan och har ändå lite träning kvar före läggdags på söndag. Såg oxå till min glädje att vi faktiskt redan fixat det. Vi är ju jätteduktiga 🙂 🙂

Nu har jag varit och tränat lite till, så det blev ännu mer till målet där. Hoppas lite på att vi - i procent - ska kunna slå vår bästa vecka som ligger på 119% av målet, men vi får se!

Ska styrkträna i morgon vilket med uppvärming, träning och stretchin

Nu är jag i mål! 🙂

Idag åker jag till Åre. Jag tänkte träna (åka skidor om det går! :-)), men har inte tillgång till internet så min träning blir nog inte registrerad förrän på onsdag.

Ha en supermysig söndag!

Ha det så roligt i Åre och vad skönt att du är i mål!