Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 49
You need to log in to create posts and topics.

Evely: 150 (H:)
Anna-Karin: 180 (H:)
Ritamaria: 210 (H:)
Lotta: 240 (H:)
Åsa: 500 (H:)
Annika: 500 (H:)
Denize: 600 (H:)
Eva: 600 (H:)

Gemensamt mål: 2980

Nu känner jag mig mycket bättre så dax att ta tag i livet igen. Ökar på mitt mål den här veckan till 500 minuter och hoppas på att de håller 🙂

Härligt att du är tbx! Målet är höjt!

jag kör på 150 dena veckan och hoppas på att bli frisk.. fort

Fixat! Jag tror jag ska öka mitt mål till 600 under december faktiskt... Jag brukar ju komma upp i det, men kanske blir det svårare närmre jul och då äter man ju mycket också så det känns som en bra idé!

Vad tysta ni är denna veckan! Hur går det för er?

Jo, tack! Det går bra. Sitter just nu och funderar på om jag vågar ge mig ut på en stavtur. Kolsvarta moln och storm i byarna (t-)
Annars får det väl bli ett inomhuspass med hopprep och styrketräning. Känns dock bättre om man får komma ut en stund. Vilka

Ja, smileysarna är jättefina. Tror jag ska sätta en (H:) denna veckan framför folks namn när de klarar målet 😉

Så det är vad ni kämpar för denna veckan! Jag har klarat halva mitt mål nu (t+)

jag har snart klarat halva mitt mål så det ska nog inte bli några problem denna vecka. Har två timmars träning imorgon och sen blir det hundpromenader i helgen när mammas hund kommer på besök(på obestämd tid). Lägger till några smileys bara för att det är

Inte riktigt på g denna vecka. Men imorrn har ja planerat en dansmatte pass, så ja ska allt fixa den här veckan oxå. Allt går om man vill (H)