Quote from Mikaela Hedberg Andersson on 4 February 2007, 21:55Jag är i mål! 🙂
Jag är i mål! 🙂
Quote from Funbeat user on 4 February 2007, 21:57Ska cykla 40min nu, sen tror jag jag är i mål 😉
Edit: MÅL! 😉
Precis på minuten denna vecka. Känns skönt, för det har varit en rikitigt jobbig vecka och jag har inte gjort den träningen jag planerat, men klarat det ändå. 🙂
Ska cykla 40min nu, sen tror jag jag är i mål 😉
Edit: MÅL! 😉
Precis på minuten denna vecka. Känns skönt, för det har varit en rikitigt jobbig vecka och jag har inte gjort den träningen jag planerat, men klarat det ändå. 🙂
Quote from Sara Wåhlen on 5 February 2007, 09:45Jag klarade mig! Precis
Jag klarade mig! Precis
Quote from Dan Andersson on 5 February 2007, 09:58Vilken tur att så många andra har bonsuminutrar att bjuda på 🙂
För jag nådde inte mitt mål denna vecka. Har gått och blivit förkyld och ont i hela kroppen. Tog mig ändå en liten promenad i går och slutade på 135 minuter totalt denna vecka.
Hoppas nu ba
Vilken tur att så många andra har bonsuminutrar att bjuda på 🙂
För jag nådde inte mitt mål denna vecka. Har gått och blivit förkyld och ont i hela kroppen. Tog mig ändå en liten promenad i går och slutade på 135 minuter totalt denna vecka.
Hoppas nu ba
Quote from Evelina Svensson Finndahl on 5 February 2007, 10:21NU är jag på G och det blev till slut 510 minuter v.5!! (V)
NU är jag på G och det blev till slut 510 minuter v.5!! (V)
Quote from mårten jansson on 5 February 2007, 18:04Vad skönt, Mie! Men jag undrar vad som har hänt med resten av er... det finns ju några till som inte sagt något alls?
Vad skönt, Mie! Men jag undrar vad som har hänt med resten av er... det finns ju några till som inte sagt något alls?
Quote from Funbeat user on 5 February 2007, 20:29470 minuter blev det inte 250... det är väl i mål med råge?
470 minuter blev det inte 250... det är väl i mål med råge?
Quote from mårten jansson on 5 February 2007, 21:17Superduktigt!
Superduktigt!