Quote from Funbeat user on 26 January 2007, 19:14Denize!!!!
Vecka 6 och 7 är jag i Thailand. Kan du ge mig lite semester, då????. Skall visserligen springa och promenera det är iaf planen men vem vet hur det blir med det.Återkommer i mitten av vecka 8 med nya krafter /// Annkie
Denize!!!!
Vecka 6 och 7 är jag i Thailand. Kan du ge mig lite semester, då????. Skall visserligen springa och promenera det är iaf planen men vem vet hur det blir med det.Återkommer i mitten av vecka 8 med nya krafter /// Annkie
Quote from mårten jansson on 26 January 2007, 19:20Jodå du kan få semester 😉 ska försöka komma ihåg det också =)
Jodå du kan få semester 😉 ska försöka komma ihåg det också =)
Quote from Funbeat user on 26 January 2007, 19:24Jag påminner dig igen Det är ju en dryg vecka kvar . Har 10 min kvar till mål denna veckan, Är jag alltid sist eller ,har mest tid att träna på helgen / ANNKIE
Jag påminner dig igen Det är ju en dryg vecka kvar . Har 10 min kvar till mål denna veckan, Är jag alltid sist eller ,har mest tid att träna på helgen / ANNKIE
Quote from mårten jansson on 26 January 2007, 19:40Nej, det är ju många som har minuter kvar om du tittar i listan, inte jättemånga som har gått i mål egentligen, det bara känns så!
Nej, det är ju många som har minuter kvar om du tittar i listan, inte jättemånga som har gått i mål egentligen, det bara känns så!
Quote from Funbeat user on 27 January 2007, 06:41Och jag hänger på med 500 minuter nästa vecka. 🙂
Och jag hänger på med 500 minuter nästa vecka. 🙂
Quote from mårten jansson on 27 January 2007, 09:38Vad kul!
Vad kul!
Quote from Funbeat user on 28 January 2007, 18:14Hej!
Nu är jag tillbaka. Har 400 minuter som mål igen.
Hej!
Nu är jag tillbaka. Har 400 minuter som mål igen.
Quote from Benny Nilsson on 28 January 2007, 18:19Hej Denize!
Nu höjer jag lite på mitt mål. Sätt 300 min för vecka 5 åt mej! Så hoppas jag att vädret inte sviker!
Jag är full av energi just nu, det är så härligt ute med sol och snö!
Hej Denize!
Nu höjer jag lite på mitt mål. Sätt 300 min för vecka 5 åt mej! Så hoppas jag att vädret inte sviker!
Jag är full av energi just nu, det är så härligt ute med sol och snö!
Quote from Funbeat user on 28 January 2007, 21:55Denize!
Jag åker iväg till Thailand på tisdag och blir borta i drygt två veckor. Kommer träna där nere men vet inte riktigt om jag kan logga in mig och registrera min träning. Kan du skriva bortrest på mig? Om jag kan logga in mig kanske jag hänga på sena
Denize!
Jag åker iväg till Thailand på tisdag och blir borta i drygt två veckor. Kommer träna där nere men vet inte riktigt om jag kan logga in mig och registrera min träning. Kan du skriva bortrest på mig? Om jag kan logga in mig kanske jag hänga på sena
Quote from Funbeat user on 28 January 2007, 22:01Oj så jag stavade! Ja, ja, jag tror du förstår vad jag menar 😀
Oj så jag stavade! Ja, ja, jag tror du förstår vad jag menar 😀