Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 5
You need to log in to create posts and topics.

Du måste ju inte ha ett mål utan du kan ju bara registrera de minuter du får och acceptera att den här veckan inte blir 100%! Njut av resan istället - det hade jag gjort 😉

Denize:

Jag är tillbaka igen och vill ha 400 minuter som mål med start den här veckan.

Jag sänker mitt mål till 150 minuter, kan du fixa det Denize?
Har gått och blivit sjuk så det får bli promneader denna veckan..

🙁

Gått ut stenhårt denna vecka, redan 69 % avklarat. Men i morgon blir det vila! Hur går det för er andra?

Undrar hur länge alla med nyårslöften kommer att orka träna...just nu är det nästan fullt på alla pass där jag tränar. I nov-dec var vi oftast bara runt 7-10 på spinningpassen, men nu är alla cyklar upptagna. Vissa pass måste man boka långt innan för att

Första veckorna efter nyår var det helt galet, fullt på spinningpassen redan vid sju på morgonen när man loggade in för att boka. Idag fanns det två platser kvar vid åtta (tur för mig!). Hoppas också att det lugnar sig snart.

Jodå, det är proppfullt! I början av januari var alla konditionsmaskiner upptagna i gymmet och det var köer på 3-4 pers. Spinningen har varit fullbokad ca 5 dagar i förväg hela månaden, så det gäller att vara snabb! MEN: jag ser redan en del droppa av oc

Jag vill ända mitt mål till 350 minuter denna veckan. Kan du fixa det Denize?

det går bra för mig. jag ska ha en träningsdag med min svärmor på lördag så jag kommer nog ta mitt mål med råge! Ränar med att köra minst tre timmar på lördag och jag har redan 130minuter. tillsammans blir det 300... plus att jag nog kommer gör något mer

Jag har känt mig lite krasslig både igår och idag... Det är inte säkert att jag klarar mitt mål, men jag ska försöka om jag nu inte blir sjuk.
Jag vill helst inte sänka det, för jag tycker att det är väldigt motiverande att kämpa för det.
Jag litar på a