Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 50
You need to log in to create posts and topics.

Sega på du 😉 Jag hade en sån period för bara några veckor sen. Då fick jag sänka veckomålet för det gick bara inte 🙁
Men man kommer igen. Så sno så många bonusminuter du vill från mig 😉

Då fick jag sätta ut veckans första smiley, och på en onsdag också =) Jag har bara nåt halva mitt veckomål. Fast iofs så ska man väl inte ha nåt hela på en onsdag egentligen. Men det är så det är - vissa veckor går det jättefort och andra veckor står man

Ja har precis förenat nytta me nöje. Har varit nere i tvättstugan. La in tvätten och sen skuttade o dansade ja runt där i 17 min. Snacka om att man är svettig nu. Hoppas ingen såg mig 😉
Finns en längre pall där nere som man kan kliva på när man ska häng

Ja man måste ju ha fantasi. Smart gjort att ta ett danspass i tvättstugan och sen köra lite stepup på pallen 🙂
Nästa vecka sätter jag mitt mål på 350 min. Känns inte som nån direkt utmaning när man har nått målet efter halva veckan. Måste ju sätta lite

Jag kommer helt klart att sluka bonusminutrar denna veckan!

Allt är hitburet (nästan) så jag kan knappast registrera en massa flytthjälp.. stressar sönder mig med flytten gör jag 🙁 så det känns bara sunt att i alla fall inte stressa in motionen.

Tänk

det positiva är att vi ligger precis där vi borde. 4e dagen betyder att om vi gör lika mycket varje dag och ska upp i 100% bör vi har gjort ungefär 57%, och vi ligger på 58%!

Nu har jag klarat mitt mål 🙂 Känns skönt eftersom jag inte kommer ut alls i morgon. Ska vara med på en stor julsångskonsert i Borås (två föreställningar, pust!) Börjar med genrep kl 11 och är väl hemma igen vid 22-tiden. Får se om jag har någon röst k

Den här veckan kommer jag verkligen precis att nå målet, det blir på söndag. Men det kommer att gå för jag har planer på ett pass motionscykel i morgon och styrketräning på söndag! Det märks att det är jul, det tar oss längre tid att nå våra mål nu förtid

Kommer oxå precis bara klara mig. Blir nog imorrn ja får fixa klart mitt mål.

Imorrn blir mitt mål fixat. Har precis skrivit in mig i en ny grupp på söndagar. Ska ta bort min lördagsridning. Så denna vecka blir de mycke ridning, fre, lör o söndag. Haha kommer väl inte kunna gå sen 😉