Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 50
You need to log in to create posts and topics.

ojojoj du kommer ha en massa träningsvärk!! Så hela början av nästa vecka kommer du bara gå runt och har ont. Kommer du att ha ridning nästa helg också fast det är jul?

Kommer bara rida fredagen då. Hade ridigt lördag oxå, men ja bytte grupp till söndag. Så de blir bara 1 dag nästa vecka. Men ska åka o kolla på dom när dom rider på lördagen. Ska bli intressant att titta på. Dom ska hoppa och ja tycker inte om de så för m

Jag har en skrämmande statistik denna veckan! Nu är jag uppe i 95 minuter och så cycklar jag till jobb så är jag uppe i 115 minuter och måler var på 225 minuter...
Men jag lade ner det för att sänka stressnivån så det är väl en seger i sig och så har jag

Jag är i mål! Det blev lite extra promenerande idag tack vare en missad buss (med tunga väskor, pojkvännen ska hem över julen).

Jag är i mål! 🙂

Det var lite segt den här veckan. Men jag nådde mål iaf. En seger över mej själv! (H:)

Peppisar till er alla och till myself också!

Jo, det märks hur nära vi är jul. Alla verkar ha det lite kämpigare att få in sina minuter. Inklusive mig tror jag. Längtar efter att vara ledig!! Men jag har två föreläsningar kvar nu, en i eftermiddag och en på onsdag, sen är det jullov (och tentaplugg)

Nådde inte riktigt mål men de e bara å ta tag i en ny vecka 🙂

Det händer ibland. Det viktiga är att du kommer igen nästa vecka 😉

Då får väl jag också erkänna att jag inte nådde målet! (t-)

Fast å andra sidan så klarade jag ju att sänka kraven på mig själv och det är nog så svårt (t+)

Måtte nästa vecka bli bättre! (#)